at home

2015.08.13. 21:20

Azt hiszem, ez lesz az utolsó bejegyzés. Hazajöttem, bár nem azt érzem, hogy haza, hanem hogy eljöttem otthonról. Az elmúlt bő másfél évben nem Magyarországon éltem, és a napi ritmus, a barátaim, a Dojo, nagyon sok fontos dolgom most nem itt vannak. Azt mondtam, mielőbb visszalátogatok oda, és remélem, így is lesz. Vízumproblémák miatt sajnos nem biztos, hogy visszaengednek. 

Az utolsó néhány hétben a Maslow-piramis alagsorában éltem. Nagyon sok tennivaló volt, és örültem, ha akadt tíz percem zuhanyozni és enni. Volt, hogy éjjel festettem falat, mert az utolsó napon még ki akartam menni a tengerpartra és barátokkal találkozni. Így is az utazás előtt egy-két órával sikerült csak összecsomagolnom és visszaadnom a dechiszobát a Dojonak. 

Anyukám rántott hússal várt a reptéren, tudta, hogy az nagyon hiányzott. Sok apróság fura most, például hogy fehér rendszáma van az autóknak. Mindig az az első benyomásom, hogy jordán autókat látok. Egyelőre edzőtáborban vagyok, és itt vannak az izraeli és dél-afrikai edzőtársak, barátok, és ez nagyon megkönnyíti az átmenetet. Akinek volt már amolyan edzőtábor (nem kartatésoknak/sportolóknak nyaralás) utáni depije, hogy hazamész, és nem találod a helyed, és úgy visszamennél, hát nekem olyan van, csak minden eddiginél erősebb. Az is fura és félelmetes volt, amikor Izraelbe utaztam, de ott egy rendszer várt, és megmondták, mit várnak tőlem. Persze ott is megvolt egy bizonyos fokú szabadság, de a keretek adottak voltak. Most viszont csak annyit tudok, hogy karatét fogok tanítani, és minden, de MINDEN más dolog képlékeny. Ideje megteremteni a kereteimet, felnőni.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr827704552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása