Végre edzés!

2013.02.19. 22:11

Ma végre eljutottam karatézni! Lemondták az esti találkozómat, így nem volt más választásom, mint az általam megtartott edzés után ottmaradni a teremben és edzeni egyet. :) Ideje volt, jól is esett. A végére sikerült egy jót verekedni, meg egy jó béna lábbal védést csinálni, azonnal be is lilult a bokám, de én imádom a kék (és mindenféle egyéb színű) foltokat. :)

Az én gondoskodó szüleim voltak itt vasárnap, hoztak egy csomó tojást (falusi, pecsét nélküli, gyönyörű sárga!), meg jóféle krumplis-húsos levest, brassóit, pirított májat és csirkepörit. A leves már elfogyott, reggelire. :) A tojások csütörtökig várnak rám, de már retteghetnek, mert nemsokára feltöröm az első kezembe akadó példányokat, és elfogyasztom őket. Ja és kaptam egy hatalmas szál nagyon házi kolbászt meg egy olyan gyönyörű darab angolszalonnát, hogy csak na.

Édesség gyanánt csináltam diópudingot rizstejből. Ledaráltam a diót xylittel, és az volt a tervem, hogy keverek hozzá egy kevés vaníliás pudingport, és ezt felfőzöm vagy 2 deci rizstejben. A probléma ott volt, hogy csak banános pudingpor volt itthon. Egy hirtelen felindulás alkalmával vettem pár hónapja, de nem nyerte el a tetszésemet. Szóval banánízű diós puding lett, mazsolával gazdagítva. A banánt szívem szerint kihagytam volna belőle, de így sem volt rossz, sőt!

Hétfőn voltam Ineznél, szombattól ehetek tököt, gombát, árpát, élesztőt és szóját. A szójának a szusi miatt örülök, szójaszósz nélkül nem az igazi a maki. Az élesztő gondolkodásra késztetett, mert ugye azt tanítják, hogy cukorral kell felfuttatni, cukor nélkül nem kel meg a tészta. De itt-ott mindenféle fórumokon azt írják, hogy megkel a tészta cukor nélkül is. Hétvégén kipróbálom! Csinálok valami zabpehelylisztes finomságot, mondjuk fánkot, vagy kalácsot. Az árpa a sörözés miatt lehet érdekes, persze szigorúan alkoholmentes formában. Amikor elkezdtem a diétát, és először jött el egy összejövetel ideje, végignéztem az alkoholmentes pezsgőket és söröket, hátha ihatom valamelyiket. A pezsgőkben van cukor, a sörökben pedig árpa. Jól jött volna egy kis alkoholmentes bor. De most itt az én időm, a közös időm az alkoholmentes sörrel! Kár, hogy az évfolyamtalálkozó (vagy valami ilyesmi) péntek este lesz. Majd magyarázkodhatok a tea és/vagy mentes víz miatt. :) "Méregtelenítek!"

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr415093126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása