Érdekes nap volt a mai. Azzal kezdtem, hogy leestem a lépcsőről reggel. Végigszántottam pár lépcsőfokot, ez jól látszik a lábszáramon levő párhuzamos piros csíkokból. A jobb lábfejem beakadt a korlátba,

ide:

kislépcső2.jpg

és míg a bal láb földet ért, a jobb még fent maradt egy kicsit. Nagyon hálás vagyok az elmúlt 20 év karate edzéseiért, ami viszonylagos lazaságot és erős izomzatot eredményezett. Nem fordult ki a térdem, de szerintem egy kicsit meghúztam az egyik szalagot. Megint kiírtam magam a futásból pár napra.

Úgy volt, hogy korán reggel indulok otthonról, úgyhogy már tegnap este összeállítottam a reggelinek valót: lecsót!

kislecsó.jpgEgy kis hagyma, paprika, paradicsom és kolbász, mangalica zsíron pirítva. Reggel még jött rá tojás. Életem (egyik) legjobb lecsója volt. Paleo reggeli, sokáig ki is tart. :)

Egy hirtelen ötlettől vezérelve elszaladtam a Karolina útra vért adni. Úgyis közel voltam éppen, a MOMnál, egy óra alatt megfordultam. Nagyon szép volt a hemoglobinom, az orvost pedig elbűvöltem a nyolcasra végződő számaimmal: vérnyomás 128/78, pulzus 78. 4 perc 37 másodperc alatt jött le a 4,5 deci. P-vel szoktunk versenyezni, kinek mennyi idő alatt jön le, de most külön adtunk, és én elfelejtettem megkérdezni, neki mennyi volt.

kisvéradás13.02.jpgVigasztaló édességet is csináltam ma: "kakaót" rizstejből, karobporból és xylitből. Nem olyan, mint az igazi, de nem rossz! Főleg, ha valakinek a gyomra jól bírja a xylitet. Mellette volt tejespite reformizálva friss naranccsal. A recept innen van: http://www.mindmegette.hu/finn-tepsis-palacsinta-ii-pannukakku.recept, csak rozsliszttel, xylittel, vaníliáscukor nélkül, margarin helyett kacsazsírral és tej helyett rizstejjel készült. A többi stimmel. Leszámítva, hogy fél adagot sütöttem. :)

kiskakaó_1.jpg

A hétvégi mérlegelés egyébként elmaradt, illetve átkerült a március 9-10-i hétvégére. Van még két hetem, hogy valami olyan számot állítsak elő, amitől szárnyakat kapok a következő hónapokra! Lehetőleg pozitív, nem negatív értelemben, mármint legyen jó kicsi a szám, hogy lássam, működik ez! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr255105199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása