kapsz tejet, vajat!

2013.03.05. 21:53

Szombattól jöhetnek a tejtermékek! :) Imádom a tejet. A vajat. A tejfölt. A túrót. Madártej. Túrós süti. Töltött káposzta tejföllel. Persze nem fogok éjjel-nappal tejet enni, mert nem tesz igazán jót. Sajtot inkább, a többit néha-néha. Szombat!! :)

Gyönyörű idő volt ma, de még mindig hideg. Ma is volt futás, hogy jó legyek a hétvégi mérlegelésen. :)

Km 5.00

Pace 6:32

Cron 32:41

Cal 388

Futás előtt banki, utána postai ügyintézés - kellemest a hasznossal. A bankban még csak simán futócuccban voltam, a postán már jó izzadt futócuccban, vörös fejjel. Az jutott eszembe, amikor a jótékonysági futást csináltuk, és kábé mindenhová futva mentem, ahová csak tudtam. :)

Este pedig rávettem magam, hogy elmenjek edzésre. Új helyen van most, az Árpád hídnál, nem szeretem. Viszont nagyobb a terem. Viszont nem tatami, így megvan a vízhólyagosodás esélye. Jól éreztem magam, és úgy folyt rólam a víz, hogy csak na. Régen furcsálltam, amikor valakinek az orráról csöpög a víz a földre, miközben fekvőtámaszt csinál. Ma furcsálltam, hogy az enyémről csöpög. És a fekvőtámaszon is van mit fejleszteni. De tény, hogy máris sokkal jobban érzem magam a bőrömben, könnyebben mozgok, és az jó! :)

Amikor hazaértem, nagyon éhes voltam. Igazából már edzésre menet is, és csak pár szem dió meg aszalt szilva volt a táskámban, ami segített. Itthon már nem akartam szénhidrátot enni, így csináltam egy hemendexet. Olyan szép magyar szó ez! :)

kishemendex.jpgAmikor megfordítottam, már nem volt ilyen szép. :) Jól megborsoztam, mostanában mindenre jó sok borsot teszek, és remek CHmentes vacsi lett belőle.

Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr125117645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása