wonders

2014.11.17. 23:04

Köszönet a zenéért Rutinak! :)

https://www.youtube.com/watch?v=ehYU6p3aIZQ

Lassan eltelik egy év. Szülinapom is volt, úgyhogy fokozottan éreztem az idő múlását. Tavaly a szülinapi bejegyzésben az volt, hogy "I will be stronger", és ez tényleg így lett. Nemcsak fizikailag, tényleg sokminden változott. Kancho kérésére írtam is egy összefoglalót, hogy milyen volt az elmúlt 11 hónap. Annyi pozitív visszajelzést kaptam rá, hogy csak kapkodtam a fejem. Köszönöm!

A szülinapom környékén nagyon-nagyon egyedül éreztem magam. Kicsit segített például a Kanchotól kapott ajándék:

20141113_005916.jpg

Meg persze a rengeteg köszöntés. Annyira sokat kaptam facebookon, emailben, whatsappon, sőt skypeon is, na meg persze személyesen! A dojoban az a szokás, hogy az ünnepelt hoz be valamilyen sütit. Én megcsináltam életem legjobb flódniját. Itt nemigen ismerik az európai zsidó konyhát. Nagy sikere volt, és tényleg jóízű lett, és tökéletesen szép réteges is. :) Három estén keresztül készült.

A barátaim, a L. klán is éppen otthon voltak kiruccanni. De persze sokszorosan bepótoltuk az ünneplést. Például volt tortázás a tengerparton. :) Novemberben! A hétvégén még a Holt-tengernél is voltunk. A víz már hűvös, de még mindig szuper volt. Visszafelé Jeruzsálem érintésével jöttünk, ahol láttunk lezárt utcát, töltényhüvelyeket, mesterlövészeket, sőt katonai hőlégballont is... Tényleg van készültség.

A reggeli híreket is érdekes hallgatni a rádióban. Készülség... Késelés.... Békefolyamat... Időjárás: ma szép napos időnk lesz, 25 fok körüli csúcshőmérséklettel.

Menőnek is éreztem magam november 7-én, 22 fokban, 22 órakor így:

20141108_220040.jpg

Én még egy kép a környékről, érett datolyával. Szép.

20141112_073005.jpg

Minden nap megtanulok egy új szót héberül. Néha elég random módon megy, például a sarki zöldséges elmondja, hogy hogy mondják azt, hogy répa.

Végképp rászoktam a kávéra. Nemigen sikerül kialudni magam, az evening session edzések előtt mindig iszom egy kávét. Itt népszerű a török változat, amikor nem szűröd le a kávét, hanem ott marad az alján. Nagyon forró vízzel kell leönteni, és tej nélkül isszák. Megtanultam egy jemeni fiútól azt is, hogy kardamommal ízesítve a legjobb. Sőt én még fahéjat is teszek bele. Nagyon finom! Csak várni kell vele pár percet, amíg minden leülepszik az aljára, és iható lesz.

Edzés előtt általában már karategíben várom, hogy érkezzenek az emberek. Ma viszont még farmerben voltam (de azért karatés pólóban), amikor megjöttek a gyerekek. Az egyik kislány meg is kérdezte, hogy miért vagyok ilyen nadrágban. Olyan cuki volt! :)

A nőies cuccok kicsit most háttérbe szorultak. Bringázás közben volt a legjobb, amikor átkerekeztem a szomszéd faluba, Kiryat Onoba. Karatés póló, térd alá érő bermuda, sportcipő. Amikor jöttem lefelé a dombról, és fél kézzel kormányoztam, a másik kezemmel meg a telefonomat nyomkodtam, hogy lássam, mit mutat a GPS, jellegzetes iskolásfiú-testtartásban (mind a telefonját nyomkodja bringázás közben), meg persze iskolásfiú (na jó, rám nézve inkább tomboy) szerkóban, szembejött biciklin egy igazi iskolásfiú, és látszott az arcán, hogy nagyon nem tudta hová tenni, amit lát. :)

Nem tudom, hogy a fáradtság miatt van-e, de mindenki szerint fogytam. Amikor abbahagytam a cukorevést (amit sajnos nem vagyok képes tartani), akkor 68,8 kiló volt a negatív rekord. Nagyon-nagyon örültem neki, rég láttam ilyen kis számot a mérlegen! :)

20141013_092944.jpg

De például ilyen fudge-ot nem lehet nem enni! :)

20141114_231503.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr46911361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása