forr a dalom

2013.03.15. 11:44

Eléggé optimista voltam februárban, amikor azt írtam, hogy a következő télig már nem lesz lehetőségem hóban futni. :) Kimentem reggel a Ligetbe, nagyon jó volt! Közben gondoltam azokra az emberekre, akik az utakon ragadtak, remélem mindenki épségben hazaért! (Most nézem, hogy nem, és harckocsikkal mentik az embereket az utakról! Elképesztő. A városban ebből annyi látszik, hogy esik a hó, meg fúj egy kis szél.)

Az is eszembe jutott, hogy volt olyan március 15, amikor már napoztam. Most így néz ki városligeti napozódomb a háttérben:

kiskokarda.jpgGyerekek szánkóznak rajta! :) Egyébként meglepően kevés embert láttam kokárdával, futót pedig egyet sem. :) Pedig voltak jó páran futni.

Ezúton hívom fel mindenki figyelmét, hogy azok a szakaszok az úton, amik nem fehérek a hótól, hanem szürkék és betonnak látszanak, nagy eséllyel tócsák. Párszor sikerült bokáig merülni a sáros vízbe, a cipőm szegény teljesen megszívta magát vízzel.

De megérte! :)

Km 7.47

Pace 6:21

Cron 47:29

Cal 579

Tegnap végre sikerült lila foltokat varázsolni az alkaromra. Megérdemeltem, megdolgoztam érte!

lkisila.jpgDe szerintem nem az edzés alkar-összeütögetős gyakorlatától, hanem attól a kis pár perces verekedéstől lett. A csíkok meg a ruhától, V. jól megfogta az alkarom, és a ruha sértette fel a bőrömet. Tegnap nem is futottam, csak egy picit mozogtam azon az edzésen, amit én tartottam.

Még egy szomorú dolog eszembe jutott, hogy idén erre a napra már senki sem szervezett Republic koncertet. :( RIP!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr675135948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása