Szombat reggelre megszáradt a cipőm. Gyönyörű napsütés volt, bár elég hideg. Izgalmas dolog a jeges útszakaszokon tyúk módjára gyorsan topogni, hogy haladj is, de ne is ess pofára.

Km 5.51

Pace 6:37

Cron 36:33

Cal 428

Péntek este megsütöttem a "csokis" kockát, ezt: http://paleovital.hu/?p=12372. Kakaópor helyett karobport használtam. A vaj egy részét libazsírral helyettesítettem, jelentem nem érezni a sütiben, hogy zsír van benne. A dió 1/3-a és a lisztek helyett darált mákot használtam. Ja és nem volt itthon datolya meg vörösáfonya, csak mazsolát meg aszalt szilvát használtam. A többi stimmel. :) Leszámítva, hogy nekem nem lett jó a "csoki"bevonat. Szerintem sokkal több karob kell hozzá, ha egyenletes, látható bevonatot akarok készíteni, de majd megkérdezem a hozzáértőket, ők hogyan csinálták. És egyébként a süti nagyon finom lett! :)

Este átjött K. és P., sütöttünk szuper pizzát zabpehelylisztből. Elfelejtettem, hol lehet ilyet kapni!! De szerintem le fogom darálni az itthon található rengeteg zabpelyhet, abból lesz a liszt!

Megdöbbentő módon vasárnap reggelre a hó nagy része elolvadt, és trutymákfölddé változtatta a Városligetet, így a futás legnagyobb része betonon történt. Egyébként a hátam közepére se kívántam már a futást, dehát a szokás hatalma... Itt jegyzem meg, hogy nagyon örülök annak, hogy reggel nem a kávé+cigi után nyúlok megszokásból, hanem a futócipő után! :)

Km 5.16

Pace 6:36

Cron 34:10

Cal 401

A heti mérleg: 6 futás és másfél karate edzés.  :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr15137579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása