Ünnepnap ez a mai,

2013.02.08. 09:26

... mert ma kezdődik életem hátralevő része!

A múlt nem egyenlő a jövővel!

Új eredményekhez új cselekvések kellenek!

Ilyen bölcsességekkel van tele a célfüzetem. Meg is lepődtem, milyen okos vagyok! Pontosabban milyen okos dolgokat tudok elméletben, amiket még mindig nem alkalmazok a gyakorlatban. Ez tegnap este volt.

Reggel ahelyett, hogy szundiztam volna még egy kicsit, felkeltem és kimentem futni. 6 napja nem mozogtam, már nagyon hiányzott. Büszke vagyok magamra. Nem is maga a mozgás volt a cél, hanem hogy adjak magamnak egy kis önbecsülést. Sikerült!! :)

Nagyon hideg van kint, mínusz 3 (nekem az már nagyon hideg), fázott a torkom. Úgy éreztem, nagyon lassan jövök.

Km 5.04

Pace 6.43

Cron 33.54

Cal 391

A diéta szigorúan be van tartva. Rengeteg jó kaját hoztam otthonról, szerintem legalább 2,5 hétig tartani fog. Egy részét le is fagyasztottam. Van zöldségleves, meg wokban sült zöldségek csirkével (apám szakácstudományát dicséri), meg sütőben sült csirke hagymával és krumplival, még egy kis csirke: combok sülve, meg resztelt (pirított) máj, és köretnek zöldséges rizs. A rizs fogyóban van, a májhoz pedig sütök krumplit, és brassói-szerűen összekeverem, isteni! Jóanyám sütött tönkölylisztes-sütőporos kenyeret, ami fényévekkel jobb, mint az én rozsos bucim, de akkor sem az igazi. Lehet. hogy valami édességet fogok belőle gyártani almával, mákkal, kókusztejjel...

Hogy fogytam-e, az jó kérdés. Sokszor kisebbnek látom a pocakomat, de néha úgy látom, nem történt változás. 23-án lesz mérlegelés, aztán készítek fotót is. Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr95069021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása