jegeskávé

2013.02.27. 19:47

Azt álmodtam, hogy egy nagy pohár isteni jegeskávét ittam, rengeteg cukorral... Múltkor azt is megálmodtam, mi legyen a cica neve, de reggelre elfelejtettem. Legközelebb megjegyzem! De asszem valami hülyeség volt, mondjuk Charlie.

Voltam ma Ineznél. Szeretek ott lenni. Ma a térdemen dolgoztunk, nem a kajákon. Úgyhogy továbbra is marad a tejtermékek és élvezeti cikkek tilalma. Annyira nem bánom. A futás egyelőre kilőve, de szerintem hétvégére rendbe jövök.

A térdpihentetés alatt megnéztem a Bridget Jones naplóját és megkívántam a tortillát. Az egyik jelenetben azt esznek avokádókrémmel. Én vagyok a világ legrosszabb avokádókrémet készítő embere, úgyhogy csak meghámoztam és feldaraboltam az avokádót, és szuper könnyű vacsi lett belőle (fél avokádó, fél zacskó tortilla).

kistortillavokado.jpgNem annyira könnyű, de szintén nagyon ízletes a "brassói" pirított májból. Összekeverem a májat sült krumplival, teszek rá sót, JÓÓÓ sok borsot, és kész. kismájbrassói.jpgA krumplit pálmazsírban sütöttem. Szerintem a pálmazsír a barátom lesz. Hasonlóképpen viselkedik, mint mondjuk a sertésszír, csak kicsit keményebbre hűl meg hűtőbe téve. Reméltem, hogy kevésbé büdösíti össze a lakást, mint más zsiradékok, de ez nem vált be. El kell majd mennem a trópusokra, hogy megnézzek egy pálmavágást, ahol a friss pálmazsír készül ;)

Holnap hosszú nap lesz, és mivel nem sok esély van arra, hogy lesz időm rendesen enni napközben, már most bekészítek egy narancsot, egy kis diót és aszalt szilvát. Életmentő tud lenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr315108786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása