kedd, szerda

2013.03.20. 23:57

Kedd reggel SIKERÜLT felkelni!! Úgy örültem! persze Cicuka is segített, de ő inkább a visszaalvásban. Hamarabb ébresztett, mint az ébresztő, és jól megbosszultam azzal, hogy még egy kicsit aludtam... Így majdnem lemaradtam a futásról, de csak majdnem:

Km 5.00

Pace 6:39

Cron 33:21

Cal 388

Számolgattam a szénhidrátokat, keddre 207 jött ki. Várom a hétfőt, amikor Inez majd elmondja, hogy mit számoltam rosszul. :) Igyekszem többször enni, bár gondolom, nem kell napi ötször főtt ételhez nyúlni. Nekem a keddi 4 kajálásból 3 főtt kaja volt, de ezt nem fogom erőltetni. Mentségemre legyen mondva, hogy szülői látogatás volt, és kaptam mindenféle finomságot, pl zöldbabfőzeléket, meg isteni almás sült csirkemellet. Azért jöttek hétköznap, mert együtt mentünk az Operába. Mindenkinek ajánlom a Bánk bánt, zseniális! Nagyon gyorsan elrepült a 3 óra, és gyönyörű volt!

Későn értem haza, szerda reggel nem is keltem fel futni. Este mentem, fél9-kor indultam, amikor hazaértem.

Km 6:35

Pace 6:45

Cron 42:55

Cal 493

A Városligetben elég sokan voltak romantika, sport és kutyakaki célból. Nagyon szép idő volt. Állítólag csütörtökön megint hidegfront lesz, pénteken meg havazás... Mintha pár csepp eső már most is lett volna, gondolom nem egy madár pisilt le. Egy hosszú siófoki éjszakából hazafelé sétálva N-val már egyszer megbeszéltük, hogy a madarak valószínűleg nem is pisilnek. És persze azonnal sikerült a frissen nyírt frizurámat jól összeizzadni.

Rengeteget ettem ma. Igyekszem ötször enni, és még nem csinálom elég okosan. Reggeli: 1 narancs, 2 tükörtojás. Napközben friss kókuszdió, az Allee Intersparjában vettem tálcás-fóliás csomagolásban. A CH kevés benne, a kalória cserébe elég sok. Aztán délután, mire hazaértem már nagyon éhes voltam. Kevés húsleves, csirkemell és rizs volt. Aztán mire estére is hazaértem, megint szörnyen éhes voltam. Futás után tortillát ettem. Nem akartam ilyen sokat, de rájöttem, hogy ezen a héten még nem korlátozom a CH és a kcal mennyiségét, csak a CH-t számolom, úgyhogy ezzel még egy kicsit visszaélek. Gyakorlom a számolgatást.

Ez itt 15, 40 és 50 CH-nyi tortilla. 23, 61 és 77 gramm. 14, 36 és 43 db. Még ha avokádóval eszem is, vacsira továbbra is jó lesz. Az avokádóban alig van CH, olyan zsíros.

kisSSL21983.jpgkisSSL21981.jpgkisSSL21982.jpg

Ez pedig 15, 40 és 50 CH (ez új mértékegység, megtartom :)) rizs. 19, 51 és 64 gramm. Nem számoltam meg, hány szem. A nagyobb adag bőven sok megfőzve. Nem is olyan kevés a 160 g CH egy napra.

kisSSL21984.jpg

kisSSL21985.jpgkisSSL21986.jpgHa már amúgy is a Fővám tér felé jöttem haza délután, beugrottam az Ázsiába. Mindig elámulok, micsoda választék van ott. Még nem vagyok elég rutinos vásárló, hogy jól kiigazodjak ott. Vettem nori lapot szusihoz (ez picit drágább, mint a Culinarisban), kókusztejet, meg lenmaglisztet. Volt itthon lenmagliszt, de nem finomra őrölt, inkább lenmagtöret. Az Ázsiában teljesen finomra őröltet vettem, 660 ft-ért fél kilót. Sokféle ilyen alternatív lisztet kapni kókuszból, feketeribizliből, szőlőmagból, szotyiból, stb, de elég drágák.

Ma tejet is ittam, elég sokat. Már vagy 2 hónapja nem ittam meg egy pohár tejet, és most nagyon megkívántam. A cicának szoktam laktózmentest venni, most én is megvámoltam. Nem akarok visszaállni a tej, gabona és cukor alapú étrendre, de néha bele kell férnie egy kis tejnek...

És megleptem magam egy üveg vörösborral is. Még nem nyitottam ki. Régebben bortartón tartottuk őket, de most a cica miatt nem teszem rá, jobban féltem az üveget. :) Jobb híján, hirtelen ötlettől vezérelve a kenyértartóba tettem az üveget. Találtam ott két szelet nagyon zöld kenyeret, szerintem még tavalyról...

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr875149421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása