tavaszi tél vizet áraszt

2013.03.29. 21:02

Borzasztó kevés mozgás volt eddig ezen a héten. Hétfőn hóban futás, kedden karate, és ennyi! Sikerült jól megfázni, így a ma reggeli futás esélytelen volt. Az elmúlt 2 napban pedig nem került rá idő. Vasárnap irány haza karácsonyhúsvétozni. Holnap reggelig meg kell gyógyulnom, hogy ki tudjak menni a Ligetbe! Legalább a keddi edzésen jól elfáradtam. Beálltam a jó kis monotóniatűrés-gyakorlatba. Egy rúgás, két ütés, visszaállás. Mindenki számol tízet. Aztán még egyszer ugyanez egy másik rúgással. Aztán harmadszor, aztán negyedszer is ugyanez. Csak tizenketten voltunk, vagyis összesen 480 gyakorlat. Ennyi rúgás, és (mivel az utolsónál csak egy ütés van, nem kettő), 840 ütés. Ja, súlyzóval a kézben. Rosszul járt, aki 3 kilósat választott... Jól elfáradtam, de az a jó azokban a gyakorlatokban, amit a saját magad által tartott edzésen csinálsz, hogy biztos nem hagyod abba azért, mert elfáradtál, mert hogy nézne az ki. Nem lazsálhatsz, végig kell rendesen csinálni! Fizikailag is nehéz, de az is, hogy elég monoton. Mármint lenne, ha nem vicceskedtük volna el a számolás részét a dolognak. A csoport orosz és kazah tagja is az anyanyelvén számolta le a tízet, a többiek is felbátorodtak (na jó, én is bátorítottam őket), így vagy 7 nyelven mentek a számok. Másnap volt egy kis izomlázam a hátamban és a hátsó combomban, na meg a lábam tetejében (a kifejezés megértéséhez ld. a Több a sokknál c. filmet. Ha jól emlékszem).

A napi ötször evés már jól megy, a CH-k még nem mindig stimmelnek, de komoly eltérések már nincsenek. A 3 órás időközöket is tudom tartani többé-kevésbé. Andrástól, a zöldségestől vettem egy 3 kilós ananászt (akciósan, mert senkinek sem kellett, olyan hatalmas), szerintem holnap egész nap azt ehetem. Készítettem egy finom édességet is, túrót összekevertem tejföllel, xylittel, mazsolával, kókusztejjel, almával rétegeztem egy jénaiban és megsütöttem. Alacsony CH-tartalom, de nagyon jól laktat, és nagyon finom!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr755183230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása