... amikor hazaérsz fél8-kor, kint zuhog, legszívesebben azonnal mennél aludni, de még van egy csomó tennivalód... igen, ledobod a cuccod, lemosod a sminket, és még mielőtt bárminek nekiállnál, kimész futni.

Km 5.89

Pace 6:15

Cron 36:49

Cal 457

A trutymákos idő miatt persze végig betonon, belső időben (régi szép m.a.g.u.s.-idők!) kerülgetve a tócsákat és egyéb tankcsapdákat, a végére mosogatóronggyá ázva, de nagyon boldogan! A fáradtságot úgy az első másfél méter után felejtettem el. És (ezt mindig leírom) annyira jól éreztem magam! Akarom még, és minden nap akarom!

Aztán itthon csináltam ilyet: http://paleovital.hu/?p=5328 és szerintem egész jó lett. A darált kekszes kókuszgolyóhoz vagyok persze szokva, de szerintem ez is van olyan finom. A meggy is fanyarabb, mivel fagyasztott, nem cukros löttyös.

Inez megdicsért, hogy szépen eszem. Na nem késsel-villával, csak megnézte a kajanaplómat, és elégedett volt velem,. :) A napi 5 kajálás most már tényleg minden nap megvan, és a CH-értékek is nagyjából stimmelnek. Hajrá tovább! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr205203278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása