Vikkend

2013.04.07. 17:49

Most már biztos, hogy itt a tavasz. A Városligetben nagyon sok dohányost kellett nagy ívben kerülgetni. Viking fiúk félmeztelenül legénybúcsúst játszottak. Kinyitott a Sörsátor, messzire hallatszik a koncert zaja. Láttam lábi erővel mobilizálható utcai sörcsapot bárpulttal (http://beerbike.hu/), nagyon vicces! Hiányoznak még a virágok és a sok zöld szín. Viszont már 2 pulcsi helyett elég volt egy termo is, április első hetének végén nem is rossz.

Km 6.15

Pace 6:17

Cron 38:42

Cal 477

Szombat reggel is volt futás, gyorsan kimentem a temető mögé, sietnem kellett, hogy el ne késsek a képzésről (elkéstem). Közen azon gondolkodtam, hogy a csudába tudom meghúzni a belső combomat sima, közönséges futással? Megjegyzem, eddig az alkalomig is beletettem már a cipőmbe 2224 km-t, és még nem volt ilyen... Szombaton még fájt, vasárnapra nyoma sem maradt.

Km 5:03

Pace 6:17

Cron 31:35

Cal 390

Ma kaja-elhajlás volt, megettem egy mirelit pizzát. Oké, előtte megsütöttem. A reggeli és déli CH került így összevonásra ebédidőben, reggeli nem volt, rögtön tízóraival indítottam.

A mai futás után nagy kedvem támadt karatézni. El is határoztam, hogy kedden duplázok az edzésben. Már hiányzik!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr305204254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása