vége, azt hiszem

2014.08.29. 10:03

https://www.youtube.com/watch?v=IqZWCcqbSwA

Vége az ötvennapos háborúnak! :) Legalábbis van tartós tűzszüneti megállapodás! Nem lőnek (egyelőre), és mindenki azt reméli, ez így is marad.

Találós kérdés: mi ez?

datoly.jpg

Nézegettem a Kati szatyrában levő gyümölcsöket, de nem jöttem rá, miféle dolog. Barack? Vagy seszek? Nincs szezonja... Kiderült, hogy datolya. Csak nagyon friss. Be kell rakni a mélyhűtőbe, attól megbarnul, és aztán meg lehet enni. :)

Ezek szerint datolyaszezon van nyár végén. VÉGÉN! Milyen gyorsan vége lett! Még mindig nagyon meleg van, és nem is akarom, hogy hűvösebb legyen, ez így nagyon jó! Bár tegnap edzés végén egy csomóan megkérdezték, hogy levágattam-e a hajam. Mondtam, hogy nem, csak így le vagyok izzadva... Májusban látott a fejem utoljára hajnyíró gépet. Lassan lehetett volna olyan hajam, mint Lindának volt, pl ezen a képen. http://retronom.hu/node/2780. Szerencsére van egy új barátom, egy új bevándorló srác, aki remek hajat csinált nekem! :)

Az edzések után általában egyetlen száraz folt sincs egyetlen ruhadarabomon sem, és elég undorítónak érzem magam. Jó, hogy van szárítógépem! Mióta a kedvenc barátaim messzebbre költöztek, a mosás is bonyolultabb. A tisztaság kérdése egyébként már régen relativizálódott. Aki ismerte korábban a mosási és tisztaruhatisztántartási szokásaimat, nem ismerne rám. Pl ma az a ruha (még törölköző is!)  tisztának számít, amit egy jótét lélek, aki hajlandó mosni nekem egy adagot, ugyanabban a szatyorban hoz vissza, mint amiben koszosan (retkesen, sárosan, izzadtan stb) elvitte. Ki van mosva, tehát tiszta és kész.

Készülünk a szeptemberi évkezdésre. Van egy csomó új felszerelés a gyerekek edzőtermében, például eperillatú labdák... Ez is amolyan "only in Israel" dolog... Amikor érkeztem, nagyon távoli dolognak tűnt egy évindítás, most pedig már csak napokra van, és nagyon kíváncsian várom!

Addig is a hétvégén megyek strandolni extrán, hetek óta nem voltam napon, ez szörnyű.

Esküvőn már voltam pár hónapja, most voltam temetésen is. Két srác, akik járnak edzésre, elveszítette az apját péntek reggel, és szombat este 11-kor volt a temetés. Utána még egy hétig a megszaggatott ruhákban otthon tartanak búcsúztatót sok-sok barát és rokon körében. Egyébként egy indiai zsidó családról van szó, nagyon kedves, szimpatikus emberek. A dojoból sokan ott voltak a temetésen és a siván is.

Vidámabb téma:

Off to Eilat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr876645639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása