Kedden sikerült tényleg duplázni az edzést. Amit én tartottam, azon is igyekeztem minél többet mozogni, és utána még elmentem egyet karatézni. Nem fáradtam el annyira, amikor már csöpög a víz az orromról és üregesnek érzem az izmaimat, de nagyon jó volt, és másnapra lett egy kis izomlázam, amit imádok! :)

Szerdán egy esti futás sikerült. Annyira jó, hogy már este is lehet futni anélkül, hogy hat pulcsi kelljen hozzá!

Km 7.34

Pace 6:16

Cron 46:06

Cal 569

A szerdai kaja teljesen borult, bár ettem ötször, de a CH-k nem stimmeltek. Reggel nem sikerült időben felkelni, így egy kis tortilla volt (alapélelmiszer), de igazából semmi reggelinek való nem jutott eszembe. Elkezdtem babgulyást melegíteni, pontosabban törtem belőle egy darabot, és azt melegítettem, de nem volt időm teljesen felolvasztani és megenni. A hűtőt ugyanis kicsit jobban hidegre állítottam, mint kellett volna, így bármi is van benne, abból csak törni lehet...Egyébként az egy törésnyi babgulyáshoz remekül illik, ha teszünk mellé 1-2 kocka tejfölt is. Szóval már a reggelinél borult a nap, a CH nagy részét késő este sikerült bevinni. Lefekvés előtt nem sokkal, de legalább futás után.

Csütörtök reggel, alig 12 óra elteltével újra futás.

Km 5.19

Pace 6:29

Cron 33:41

Cal 403

Látszik, hogy fáradtabb voltam. Ezek után jár a bajnokok reggelije: sonka,tojás, sült krumpli. A reggeli adag 20 dkg krumpliból készül, és pont 40 g CH-t tartalmaz! :) Délután a saját edzésemen megint beálltam, elfáradás, leizzadás, majd estére érezhető fizikai fáradtság - szeretem! :) Figyelnem kell sok mindenre, hiszen 120 évig fogok élni!

Idézet innen: https://www.youtube.com/watch?v=I-5RgaYJNHQ

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr35216005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása