"It was a new day yesterday"

2013.05.31. 15:17

Idézet innen: https://www.youtube.com/watch?v=HsEg55utcqw

Próbálom a facebook profilomból összeszedni, mi minden is történt velem az elmúlt 3 hétben, a legutóbbi bejegyzés óta, persze azon kívül, amire magamtól is emlékszem. Sport nem sok volt, talán egyszer futottam azóta. Viszont néztem karate EB-t. Megfogadtam, hogy gyakrabban fogok kimenni karate versenyt nézni, mert nagyon jó volt. A szervezés is nagyon profin sikerült, soha nem láttam még ilyen jól szervezett karate versenyt. Szerintem a gokart is sportnak számít, legalábbis a másnapra izomlázas alkarom szerint így van. Életemben először gokartoztam, és hihetetlenül élveztem. Ez is egy olyan dolog lesz, amit imádok csinálni annak ellenére, hogy nem megy jól. Ilyen a darts, a biliárd és a bowling is. (A karate is, csak ott eltelt már több mint 20 év, és kevésbé látszik, hogy nem megy.)

A leginkább mégis a költözőizmaim lettek megmozgatva az elmúlt időszakban. Most lakom a 15. pesti helyen szűk 13 év alatt. (Budán még mindig nem sikerült lakni.) Dobozok beszerzése és megtöltése, első emeletről le, kocsiba be, majd kocsiból ki, és második emeletre fel (lift nincs), aztán dobozok kiürítése - ez volt a májusi edzésterv. Három nagyobb fuvar volt, lassan minden a helyére kerül. A költözőfoltok még tartják magukat az alkaromon (megfogsz egy nagy és nehéz dobozt két kézzel, és sokáig cipeled, aztán ezt sokszor ismétled, így keletkeznek a költözőfoltok). Az egész előzménye pedig egy olyan szombat este volt, amit Tarantino is megirigyelt volna. Kár, hogy nem volt több lélekjelenlétünk, hogy jobb fényképeket készítsünk... főleg nekem.

Persze az egész hercehurca macskával együtt a legérdekesebb: https://www.youtube.com/watch?v=EKvNqe8cKU4. Cicuka a hetes buszon jött át az új rezidenciára, és annyira nem rajongott a dologért. Eleinte nagyon félt az új helyen, és minden alkalmat megragadott, hogy bebújjon valami alá, de már jól van.

Ezen a hétvégén N. vigyáz rá, miközben én edzőtáborban vagyok. Főleg szabadtéri edzések vannak, ami külön jó a folyton fenyegető esőfelhők miatt. Minden más tekintetben szuper az egész, rengeteget lehet tanulni. A 8. danos, stílusvezető mesterünk tartja a tábort. Elég sok tudás van valaki olyannak a fejében, aki kb 50 éve karatézik... Újra úgy érzem, hogy annyi mindenre hívja fel a figyelmet, hogy sok hónap munka kell ahhoz, hogy mindent beépítsek a fejembe, nem beszélve a mozgásról.

Lehet, hogy a hétvége során még beszorítok egy futást az edzések mellé. A múltkor a Sió partjára mentem, de nem a felújítós szakaszra, hanem arra a részre, ahol a békák kuruttyolnak, a srácok pecáznak, és a szembejövő biciklisek az arcomba bámulnak, mert nem láttak még fehér embert a Sió partján kocogni. Nagyon jó ez az élővíz melletti szaladgálás, hiányzik.

A napi ötszöri kajálás és CH-számolgatás egyáltalán nem volt fókuszban mostanában. Viszont ha jól számolom, holnaptól június van, új hónap, új élet, és más hasznos szokásokkal együtt ezt is visszaveszem a napirendbe. Egyébként nemigen haladtam meg a napi 160g-t (ránézésre, mert a mérés sokszor kimaradt), és cukrot sem eszem. Valamint mostanában akkor is szakítok időt evésre, amikor nincs rá időm, esetleg csak útközben eltüntetek egy almát. Remélem a jövő hétvégén rá tudok állni egy mérlegre, és akkor kiderül, hogy állnak a számok. Mindenesetre egy olyan övet hordok, amit utoljára minimum 5 éve tudtam felvenni (aztán sokáig nem ért körbe), és örömteli az is, hogy azért kell övet hordanom, mert egyébként leesne a nadrágom.

Ezzel a kedves videóval kívánok mindenkinek boldog hétvégét: https://www.youtube.com/watch?v=2dLRTdVtQCg

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr945337610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása