nem járunk ki többet Rétre

2013.06.12. 21:40

https://www.youtube.com/watch?v=Z3DFifRLIqs

Ott vagyok valahol én is a tömegben. Bárcsak emlékeznék valamire ebből a koncertből! Azt írták másnap, hogy nagyon jó volt (na jó, ennyire még én is emlékszem).

Keresem a helyem, de sokszor nagyon nem találom. Az a jó, ha az ember életében vannak fix pontok. Mondjuk ha önmagadban biztos vagy, az már nagy előny lehet, de a külső fix pontok is nagy segítséget tudnak jelenteni. A karate is ilyen. A dojoba mindig lemehetsz. Ez nagyon megnyugtató. A futócipődet is mindig felveheted, a Liget is mindig vár rád, bár a futás inkább magányos dolog.

A mai:

Km 6:12

Pace 6:32

Cron 39:58

Cal 475

Ma pont nem sikerült betartani Sz.K. tanácsát, miszerint "40 percnél kevesebbet ne nagyon fussatok". Bár ezt a futást megszakítottam néhány katával, amiket igyekeztem egy eldugottabb füves részen végezni, hogy ne tűnjön úgy, mintha feltűnősködni akarnék. (Mintha fontos lenne, ki mit gondol, nem?)

Tegnap is volt sok kata az edzésen a Ligetben. Megint sikerült eljutni a "nagy" edzésre, miután megtartottam a sajátomat. Utóbbin (ami hamarabb volt, értitek) megcsináltuk a súlyzós gyakorlatot (amit a honbuban reggeli edzésként tanultam meg), hogy súlyzóval a kézben rúgás, előrelépés, 1-2 ütés, majd visszaállás, és mindenki számol tizet, és 4féle gyakorlatot csinálunk így végig. Most csak nyolcan voltunk, de legutóbb, ha jól emlékszem, pont kétszer ennyien, de így is jó fárasztó.

A homokzsákolás után nem volt olyan durva izomlázam, mint amilyenre számítottam, inkább kicsavart szivacsnak éreztem magam. Volt pár részem, ami jobban felhívta magára a figyelmet, pl a combjaim, mivel ha csak tehettem, nem hajoltam a zsákért, hanem guggoltam. De összességében inkább egy általános kimerültség volt. De már elmúlt.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr305357976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása