Néha ilyen is kell

2013.06.19. 18:07

https://www.youtube.com/watch?v=cArHPheoZj4

Hétfőn úgy döntöttem, a napozás is sport. A futásra szánt időt így a Városligetben, de fekve töltöttem. Végülis ugyanúgy (vagy inkább még jobban) folyik rólam a víz, magas a pulzusszámom, és nem kívánom az ételt a napozás folytán.

Rájöttem, hogy igazából a lakás, ahol lakom, kertkapcsolatos. Oké, kicsit kell sétálni, míg leérek a kertbe, és nem csak én használom, de jó nagy kert! :) Jó helyen lakom, sokmindent tudok a Városligetben csinálni.

Kedden reggel 10-kor elmentem futni. Mondom KEDDEN reggel 10-kor, amikor már simán volt 35 fok. Nem esett annyira rosszul a meleg, mint gondoltam, hogy esni fog. Egyedül akkor éreztem, mennyire durván meleg volt, amikor megálltam az aszfalton, hogy átmenjek az úton.

Km 5.12

Pace 6:50

Cron 35:01

Cal 397

De azért látszik, hogy a szokásosnál is lassabban futottam.

Délután, az edzésen sok súlyzós gyakorlatot csináltunk. Ha már szeretnék kicsit karra gyúrni, miért ne gyúrjanak velem a srácok is? :) Egész jó a létszám, hatan voltunk összesen. Régen sokkal több lány járt hozzám, mint fiú, és a vizsgaidőszakok kihaltak voltak. Most minden résztvevő fiú volt, és június második feléhez képest valóban nem kevesen. Fejlődünk! :)

Szerdán reggel már korábban sikerült elindulni futni, kicsivel 8 után. Felfedeztem, hogy teljesen tökmindegy, hogy 8-kor vagy 10-kor futok, semmivel nincs melegebb kicsivel később. Szerintem. Esetleg majd kipróbálom délben is. Vagy éjfélkor, hiszen, mint a múltkor felfedeztem, sokan futnak és bringáznak a Ligetben éjjel is.

Km 5.05

Pace 6:41

Cron 33:49

Cal 392

Voltam Ineznél is, és amikor végeztünk, nagy egyetértésben elmentünk a McDonald's-ba (Inezzel, tudjátok, aki előírta a diétámat, és akinek a segítségével eddig 10 kilótól szabadultam meg), ahol mekis kaját vettem, amit a mai napozásidőben vidáman el is fogyasztottam. Facebookra is feltettem, kaptam rá egy csomó lájkot. :) Nem vagyok fanatikus, ebből is látszik. Néha ki kell rúgni a hámból, hogy jobban bírd a megszorításokat. ;)

Viszont egy csomó gondolattársítás jött a sajtburgertől.

bohóc.jpgEl kell olvasnom újra az Az-t. Már nagyon régen olvastam, és tervezem, hogy újra megteszem, mert zseniális könyv. A nyári időszak az egyedüli ideális Az-t olvasni, mert ki tudsz menni a napra emberek közé, így kevésbé félsz. Igaz, amikor először olvastam, csak teljes villanyfényben mertem kimenni éjjel a wc-re, úgyhogy meggondolandó az újraolvasás, de mivel most van nyár, itt a jó alkalom! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr375368009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása