74-75

2013.06.28. 17:54

https://www.youtube.com/watch?v=l-ITv4OBV9c?

Remélem, a jövő heti mérlegre állásnál kiderül, hogy sikerült elmozdulni erről a 74-75 kilós holtpontról. (Azt akartam írni, hogy méret(c?tz?)kedés, de nem tudom, hogyan kell helyesen írni ezt a szót... szégyen.)

Ennek érdekében szerdán elmentem életem első aerobik órájára, pontosabban a Nu Body edzésre. Az aerobiktól mindig nagyon távol tartottam magam. Még a gimi alatt az osztálytársaim egyszer rábeszéltek, hogy menjek már el egyszer, mert hát az annyira jó! Aztán amikor odaértünk, nem lehetett kinyitni az ajtót, mert beletört a kulcs a zárba... micsoda pech! Ennyit az aerobik pályafutásomról. Eddig. Mostanában fogok menni máskor is, a cél szentesíti az eszközt. Igen furán éreztem magam ugrándozás közben, igyekeztem mindent pontosan utánozni, és az erősítések közben nem megállni. Azt hittem, erős a lábam, de most kiderült, hogy nem eléggé. Jó sok gyakorlat volt combra (vagy csak én éreztem úgy). Másnap reggel aztán még elmentem futni,

Km 6.28

Pace 6:54

Cron 43:19

Cal 487

délután súlyzós karate edzést tartottam, aztán ma reggel is elmentem futni,

Km 5:05

Pace 6:53

Cron 34:50

Cal 392

és most úgy érzem, csak egy egész kicsit kellene már dolgoznom ahhoz, hogy bemenjek a Hülye Járások Minisztériumába bemutatni, hogyan közlekedem, és állami támogatással továbbfejleszteni.Futni is csak jó lassan tudtam, szerintem holnap pihenek.

A combomon a folt nagyon szép, mint Észak-Amerika! :)

kiscomb_2.jpg

Valamelyik éjjel azt álmodtam, hogy csokit vásárolok valami szupermarketben. Mióta megtaláltam a maltitos csokikat, egész nyugodt vagyok csokoládé-ügyben, úgyhogy nem tudtam mire vélni a dolgot, Most is van itthon egy bontott táblával, és nem, nem 5 perce bontottam ki, hanem talán már másfél hete. Pedig finom. De álmomban akár a cukorral készült csokit is megettem volna!

Ma fogyott el az utolsó adag otthonról hozott cseresznye. Mivel a cseresznyében jó sok a CH, normál kaja gyanánt sok zsír és fehérje jár mellé, mint pl a mellékelt képen látható tojás+kolbász+csípős paprika kombó, sült oldalas zsírjában sütve, kész állapotban pár tekerésnyi borssal a tetején.

kistojáskolbival.jpgA cukkini is érik otthon, így a következő pár hét (hónap) nagy slágere lesz minden formában! :) Például a cukkinis süti, ami olyan, mint a répatorta, csak nem reszelt répa, hanem reszelt cukkini van benne. Kell még bele darált dió, mazsola (aki szereti), valamilyen liszt, tojás és zsiradék, és egy nagyon finom gyümölcskenyér-féle lesz belőle. Zöldségkenyér. :)

Boldog hétvégét mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr65380243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása