out of space

2013.07.18. 22:10

https://www.youtube.com/watch?v=a4eav7dFvc8

Jó lenne, ha végre megtalálnám a helyem az új életemben.

Bárcsak lenne annyi erőm, hogy elmosogassak.

Letéptem ezt a hangaszálat.

Rájöttem, hogy a lágyság hiányzik. Inez már mondja egy ideje, de én csak most jöttem rá. Kaptam egy masszázst - G.P. (30) javaslatára mostantól így jelölöm a szereplőket - Gy.M. (21)-től, ami egyrészt segített a megfáradt vállaimon és nyakamon, másrészt ráébresztett, hogy pontosan az ilyen puha dolgok hiányoznak, mint az a masszázs. Túl sok a keménység. Még azok a tevékenységek is, amiket eddig lágynak gondoltam, azok is valójában lehet, hogy kemények. A masszázs megmutatta, hogy tévedtem, és hiányzik az egyensúly. Thank you, Gy.M.(21), thank you, Inez, thank you, goju-ryu. ;)

Úgyhogy tartottam egy kifejezetten lágynak szánt karate edzést, és azt hiszem, egész jól sikerült.

Puha mákos süti.

kismákos.jpgTartalma: sok darált mák, 3 kanál liszt, 2 tojás, olivaolaj, másfél reszelt alma, laktózmentes tej, pici só, xylit, fahéj, citromhéj, meggy. Mézes-mákos mókus.

Már elmúlt fél éve, hogy nem eszem cukrot. Olyan élelmiszert sem veszek meg, aminek az összetevői között szerepel a cukor. Ki lehet bírni,

A Clinton-életrajzból sok minden kiderül, többek között az, hogy egy hízásra hajlamos ember is lehet az Egyesült Államok elnöke. Biztató.

Világok puszulásán ősi vad, kit rettenet űz.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr475413999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása