Hot

2013.08.08. 20:52

https://www.youtube.com/watch?v=fzb75m8NuMQ

Már majdnem olyan jó idő van, mint Izraelben. Leszámítva a TLV környéki, 99,9%-nak érezhető páratartalmat. Bár az Eilat környéki időt meg sem közelíti. Amikor utoljára voltam a Vörös-tengernél, akkor ott 39 fok volt, de a szél, ami kicsit néha fújt, is forró volt, és szerintem az igazi különbséget a napsugárzás ereje adja. Itt simán kifekszem délben a napra, nem lesz semmi bajom. Ott nagy eséllyel meg fogok kicsit pörkölődni, és sokkal több vizet is kell innom. Azt hiszem, el tudnám viselni, ha egész nyáron ilyen jó meleg lenne, mindenféle enyhülést hozó hidegfront nélkül. Lehet, hogy egyszer kis is próbálom...

Ma, 2 hónap után először, megint számon tartom a napi CH-bevitelt, és 3 óránként eszem. Illetve a vacsora egy üveg finom búza sör, és némi hántolt szotyi. A sör egyszerűen kell ilyen időben. A szotyit pedig Cicuka is szívesen fogyasztja. Bár neki mindegy, hol hántolt vagy sem, héjastól is megeszi.

Szóval a CH-számontartásnál ma megint meglepődtem, hogy mennyire kevés rizs és rántott mindegy (patiszon, karfiol, zöldbab, igen, zöldbab, egyben, felvágás nélkül, rántva, isteni) ad ki egy ebédnyi 50g CH-t. Itt az ideje visszaállni az odafigyelős kajálásra. Megszabadulni végre a "minden egész eltörött" hozzáállástól. Ami tök romantikus, csak nem vezet sehová.

A sport szándékú mozgásra nagyon nehezen veszem rá magam. Még jó, hogy tartok heti egy edzést, és legalább akkor rá vagyok kényszerítve. Az edzés itt van a Városligetben, kedden futva mentem és jöttem vissza, meg kicsit még ráhúztam, hogy meglegyen az 5 km.

Km 5.64

Pace 6:46

Cron 38:10

Cal 438

És igyekszem beépíteni az edzésbe, amit a Honbuban tanultam. Érdekes (bár cseppet sem meglepő), hogy Inez és a stílusvezető mesterünk, akihez kimentem edzeni, ugyanazokat a dolgokat veszik észre rajtam, és ugyanazokat javasolják megváltoztatni. Több lágyság. Ha valamit csinálsz, csináld rendesen. Figyelj magadra. Ez alatt a pár napi edzés alatt hónapokra való muníciót kaptam, és nagyon hálás vagyok, hogy mehettem tanulni. Még az idén szükségem lesz ebből még egy körre...

Kicsit visszatérve a táplálkozáshoz, a cukormentességet minden gond nélkül sikerül tartani. Amikor azt mondom, hogy minden gond nélkül, akkor csúsztatok egy kicsit, mert egy reggeli alkalmával igenis megettem 2 szelet kalácsot, aminek a tésztájában természetesen volt cukor. Az a szituáció, amikor lelkiismeret-furdalás nélkül cukrot eszem, az lesz, amikor Izraelben vagyok. És mondjuk meg kell ennem egy kihagyhatatlan burekast (mint amit a Princessnél kapni, csak sokkal finomabb), vagy baklavát, vagy egy ismerős, akit ezer éve nem láttam, jégkrémet hoz nekem, amire nem mondok nemet (csak az egyikre, mert rögtön kettőt hoz). Ja és a kinti orosz boltok... Moszkvában ettem utoljára orosz édes túrót. Az valami utolérhetetlenül finom. És Petach-Tiquában, a piac mellett, egy egész nagy orosz boltban is kapni ilyet, ahogy kell, kimérve, és valami hihetetlenül jó. Erős voltam, és nem vettem ott a világ legfinomabb édességéből, de legközelebb veszek, és megmutatom, milyen az. Olyat még Moszkvában is csak egy helyen találtam. De vettem igazi, kenyérből erjesztett kvaszt, amiről már meséltem. Még jó, hogy idén nyáron nem vagyok kint végig Izraelben, lehet, hogy a fogyásból nem lenne semmi. ;)

IMG_0286.JPG
A hétvégén igyekszem ráállni egy mérlegre, és majd mesélek. :) Kellemes meleg nyarat mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr825452803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása