feel good

2013.08.18. 17:05

https://www.youtube.com/watch?v=U5TqIdff_DQ

Végre megint jól érzem magam. :) Végre megint olyan hangulatban telnek a napok, amit szeretek, és ami talán produktívabb is, mint a rossz hangulat...

Ezen az sem változtatott, hogy pár napja az éjszakát és az azt követő nappalt egyrészt a fürdőszobában, másrészt a kanapén nyöszörögve töltöttem. Igazából örültem, hogy kitisztult a szervezetem. Úgy 10 évente egyszer belefér egy ilyen nap az ember életébe. Többek között ennek következtében megint bővült a ruhatáram, most egy nadrággal és egy pólóval, igazából egyiket sem tudtam még soha hordani, csak vártak a szekrényben, hogy egyszer majd rájuk kerül a sor. És a kitartás meghozza gyümölcsét! Tegnap fel is tudtam őket venni! :)

Ma pedig végre megint kimentem futni. Félretettem a kifogásokat, felvettem a futócuccom és mentem. Nem mondom, hogy nem volt küzdelmes a 30 fokban, némileg legyengült szervezettel, magamhoz képest nem is lassú tempóban, de megérte.

Km 6:54

Pace 6:35

Cron 43:08

Cal 507

Az a jó, hogy vannak, akik inspirálnak azzal, hogy akkor is edzenek, amikor meleg van, amikor másnaposak, vagy bármi más körülményt fel tudnék sorolni. Az elmúlt időszakban annyit mondogattam magamnak, hogy majd este vagy reggel, amikor hűvösebb van, kimegyek futni, de persze sosem mentem. Egyébként is imádom a meleget, csak 30 fok felett érzem jól magam, miért ne mennék ki, amikor épp a kedvenc időjárásom dúl?

A CH-számoláshoz is visszatértem, amire nagyon büszke vagyok. Persze, a kanapén töltött időszakban nem számoltam meg a 2 szem krumpli CH-tartalmát, de most megint vezetem a kajanaplót, egész ügyes vagyok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr695465989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása