Life won't wait

2013.10.14. 01:47

https://www.youtube.com/watch?v=jAh_SCjCh8A

Hogy a csudába lehet egy napon belül kétszer is elesni? Egyszer reggel hétkor Füzesabonyban, egyszer este tizenegykor a Városligetben. Oké, hogy előző éjjel csak összesen 1 órát aludtam... Az első 2974 km után lehet, hogy ideje volt felnyalni a port a Ligetben? Úgy néz ki a tenyerem, mint egy kisgyereké, le van horzsolva. A könyököm utoljára talán akkor volt ilyen sebes, amikor úgy kéköves koromban elestem edzésen a négyes iskola udvarán.

De aznap muszáj volt kimenni futni, mert napközben csak nagyon kevés időm volt enni, és bizony mindenféle pékséges pogácsát ettem. Most értettem meg igazán, hogy mit jelent az, amit nem emlékszem, ki mondott, hogy ezek az ételek csak tömítőanyagok. Most, hogy tényleg nemigen ettem vacak kaját az elmúlt hetekben, igazán fura, és nem jó érzés tömény, értéktelen, tápanyagtól mentes kaját enni.

Nem elég, hogy az esések meg F. Sensei edzése után fáj mindenem, de szinte tényleg szó szerint, ráadásul folyton álmos és fáradt vagyok. Olyan, mintha az elmúlt pár hónap felfokozott állapota arra lett volna kihegyezve, hogy meghozzak egy döntést, és miután meghoztam, nagyon elfáradtam. Nehéz dolog, amikor megbántasz másokat azzal, hogy követed az álmod, és igen, követed a szíved. Megvan, mit akarok. Nyilván nem fog simán menni. De jó lesz. Nagyon jó lesz. Csak néha úgy érzem magam, mint Ford Fairlane, amikor ledobja a gitárját.

Rakonczay Gábor szombati előadása nagyon megerősített abban, hogy mit is kell tennem. Elmesélte az óceánon való kenus átkelést, beszélt arról, hogy az álmaidat most és nem majd kell megvalósítani, hogy a legnagyobb kihívás mégis a mindennapi élet, nem az extrém helyzetek, na meg hogy a cápa tudja, hogy te tudod, hogy ő a cápa. :)

Kaptam sok jó visszajelzést is, például hogy sok a pozitív energia bennem, vagy hogy jó látni, hogy milyen irányba változtam az utóbbi időben. Ezek sokat számítanak, úgyhogy adhattok még sok ilyet nekem is, de másoknak is, sose felejtsetek el dicsérni!

Edzés szempontjából a héten volt egy pihenőnap, a szombat. Minden más napon volt vagy karate, vagy futás. Rég nem futottam ilyen keveset, mindössze 28,28 km-t egy hét alatt. Most lesz az, hogy összekapom magam, hiszen december végéig ígértem, hogy 64 kiló leszek, és még nagyon messze van a cél. A héten mértem magam, és igaz, hogy ruhában és nem sokkal kaja után, de több volt a súlyom, mint a legutóbbi mérésnél.

Kg 70,8

Testzsír% 32,7

Izom% 30,9

Zsigeri zsír 6

Test kora 45

Ijesztő, hogy a mérleg szerint 45 éves a testem. (31 vagyok a naptár szerint.) R.A.(32) és én jövő hét szerdától (16-a a fordulónapom) egymás húzása céljából együtt vágunk neki a transzformáció újabb szakaszának! :) Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr25561330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása