all night

2013.12.14. 12:52

Volt egy pár dal, ami remekül illett volna az e heti posztba, pl idézhettem volna, hogy "mához egy hétre már nem leszek itt", de nem vitt rá a lélek. Vagy hogy "ez volt életem eddigi legjobb éve", ami teljes mértékben igaz (főleg az év második fele), de abban olyan csúnyán beszélnek. És igen, engedjétek meg nekem, hogy lezárjam lassan ezt az évet, és 19-ével kezdjek újat.

A mai poszt címe adta magát a teljesen alvás nélkül töltött éjszaka után, valamint a hét legtöbbet hallgatott dalából. http://m.youtube.com/watch?v=pNV8E4jk0ig

Mennyire jó, amikor együtt tudsz valakivel tölteni egy éjszakát a kanapédon, le se hunyod a szemed, és egész éjjel másról sincs szó, mint karatéról! Beszélgetés, elemezgetés, kérdések, válaszok, mélységek, felismerések. Nagyon szuper dolog.

A derekam szépen rendbejött, miután elmentem egy mozgás- és masszázsstúdióba a Bimbó utcába (hála annak, aki elküldött, B.F.-33). Kiderítették, mitől fáj, kicsit helyrerakták, kaptam erősítő és nyújtó gyakorlatokat házi feladatnak, és még jól meg is ragasztottak. A csípőm is jobb, mivel nem húzza rossz helyre az elfordult keresztcsont. Sőt, A.K. még a könyökömhöz is értett, kicsit javított rajta, de megígérte, hogy kedden teljesen rendbehozza. A csütörtöki edzésen ismét teljes erőbedobással tudtam dolgozni, aminek nagyon örültem, és jól ki tudtam nyújtani a csípőm, S. feje magasságáig is fel tudtam rúgni! :)

IMG_2374.JPG

Eljutottam a héten F. Sensei egy olyan helyszínen tartott edzésére, ahol még sosem voltam. Nagyon jó döntés volt odamenni, sokat lehetett tanulni, nagyon élveztem az edzést. Igaz, aznapra azt terveztem, hogy pihentetem a náthámat, de a karate jobban gyógyít, mint az ágyban fekvés. Így 3 karate és 1 futás volt a héten. A hétvégére maradt az összecsomagolás, a cuccaim hazaszállítása és a karácsonyozás. Elég sűrű lesz az utazás előtti utolsó pár nap. Kint pedig, ahelyett, hogy 30 fok lenne, esik a hó... Hogy menekülök el így el a tél elől???

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr525689174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása