cat

2014.03.14. 12:48

https://www.youtube.com/watch?v=wbIMx2MYNXk

A héten elértem villanyszerelői karrierem csúcsára. A dojoban neoncsövek világítanak. Néha kiégnek. Megtudtam, hogy nem elég kicserélni a neoncsövet, a startert is ki kell néha! Az egy plusz kis izé tartozék a lámpatestben. Mire nem jó a decsiség. :)

Még a múlt hétvégén lejutottam a tengerpartra. Nem volt igazán strandidő, bár napoztam egy kicsit, sétáltam főleg. Azon a strandon, ahol voltam, becsületkönyvtár működik. Egy könyvespolc, ahol találhatsz magadnak olvasnivalót, de senki nem őrzi, nem ellenőrzi, hogy visszaviszed-e a könyveket. Van sok New Yorker magazin, regények héberül, angolul, sőt franciául, de remekül megfér egymás mellett Danielle Steel és egy magyar szerzőtől származó könyv Auscwitzról. Törökül.

c1.jpg

A parton kisétáltam a mólóra is, a kikötőhöz. Tisztára mint otthon, a Balcsinál. Csak itt jetskiztek is egyesek. De ugyanúgy ott volt a horgász a köveken. Egy cica várta mellette, hogy mi kerül a horogra. Mondjuk én is kíváncsi lettem volna, hogy miféle halakat fognak arrafelé, de nyúl voltam megkérdezni. Felteszem, semmiképpen sem dévérből van a legtöbb.

c4.jpgc2.jpgc3.jpg

Apropó, cica. Izraelben rengeteg van belőlük, főleg kóbor példányok. Sokan etetik őket. Egyik este sétáltam egyet a közeli Szenes Hanna parkban, amikor megálltam lefényképezni az izraeli, megoldás-orientált társadalom egy kiváló termékét, ezt:

c5.jpg

Eszembe jutottak a pesti körfolyosós házak korlátaira akasztható kis ruhaszárítók. Ez is valami hasonló. De amikor ilyesmit látok, mindig felmerül bennem néhány kérdés: Miért? Hogyan?

Vagy inkább: MIÉRT????? HOGYAN??????

Mindegy, szóval ezt fotóztam, amikor éreztem, hogy egy gyönyörű kis fekete macsek hízeleg a lábamnál. Vagy negyed órán át simogattam, ő sokszor elmondta, hogy "prrrrr", és rájöttem, hogy egy kicsit azért hiányzik a cicám. Sétálok majd még arra, hátha ott lesz megint.

Egyelőre a biztonságos, száraz dojoban maradok. Esős hét van. Néha olyan, mintha dézsából öntenék. Sőt az a szörnyű pillanat is eljött, amikor (az okostelefon időjárásos alkalmazása szerint) Budapesten melegebb volt éppen, mint Petach Tikvában!!!

De azért remek dolog ez a meleg klíma. Sok előnye van. Például hogy még mindig kapni epret, és most már egész jó áron. Viszont kétségtelenül nem előny, hogy szúnyogok vannak a dojoban. Tulajdonképpen mióta itt vagyok, minden éjjel esznek belőlem. Néha többet, néha kevesebbet. Nem akarom vegyszerekkel riogatni őket, sem a bőrömre kent, sem a levegőbe kerülő formában, de azért jó lenne találni valamit ellenük.

Nemsokára 3 hónapja lesz, hogy itt vagyok. A tervezett idő negyede. Kicsit megijedtem, hogy ilyen gyorsan eltelt ennyi idő. Arra gondoltam, bárcsak megállíthatnám az időt, de rájöttem, hogy tulajdonképpen már megállítottam. Egy évre, amíg itt vagyok, és csak az a dolgom, hogy karatézzak. Milyen jó nekem! Már csak annyit kell tennem, hogy ha már megvan ez a lehetőség, jól használjam ki. "Csak" annyit...

Rengeteg olyan kérdés jön elő a mindennapokban, amikről eddig is tudtam, hogy fontosak nekem, de persze itt remekül megjelennek tanulás, tanítás meg mindenféle mindennapi tevékenység során. Most le is írtam néhány ilyet, de gyorsan ki is töröltem, mert vagy nagyon személyes, vagy nagyon hülyén (szentimentálisan, együgyűen, erőltetetten stb) hangzik, vagy mindkettő. A lényeg, hogy egyrészt ez egy remek közeg szembesülni bizonyos fejlesztendő területekkel, hogy nagyon (nagyon-nagyon) finoman fejezzem ki magam, másrészt megvan az idő, a hely, az eszközök, a tanárok, a segítők (és biztos sorolhatnám még sokáig, mi minden) ahhoz, hogy a szembesülést változtatás kövesse. Örülök, hogy itt vagyok.

Kancho nincs itt a hétvégén, elment Norvégiába, kedden lesz legközelebb. Holnap március 15, otthon biztos lesznek jó kis balhék, itt majd jól kitűzöm a kokárdát, már ami megmaradt belőle. Egy részét ugyanis felhasználtam a 25 éves tablóhoz:

k_1.jpg

Vigyázzatok Budapestre, ne szedjétek szét a vadiúj Kossuth teret! :)

Vasárnap este pedig különleges edzés, itt a purim, áll a bál, mindenki beöltözik valaminek, meg lesz süti. :) Jók ezek az ünnepek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr585852874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása