Pizza és karob

2013.01.22. 19:23

Ma elragadott az alvás, és nem futottam. Reggel 10-re odaérni valahová már kritikus a futás szempontjából. Holnap 11-kor fogorvos, előtte ki kell menjek!

Cserébe viszont nagyon keveset ettem. Lusta vagyok beszerezni, elkészíteni, magamnál tartani a megfelelő kajákat. Foghatnám ezt mondjuk a bkv-ra is, mivel nincs kocsim, és mindent a saját kezemben/hátamon/vállamon kell hazacipelnem, és ha elmegyek hosszabb időre otthonról, a megfelelő kaját is magammal kellene hurcolnom folyton.

Szerencsére az Internetpatika házhoz is szállít, és a futár mindig szörnyen rugalmas, hogy mikor és hol adja át a cuccot. Most is Budán vettem át (persze így cipelhettem haza), mert nem tudtam otthon lenni, amikor felénk járt. Rendeltem rizs- és zabitalt, rizs- és zabkrémet, xylitet, karobport, és karobos bulátát ... jól hangzik, mi? :) Utóbbi elvileg édesség, még nem bontottam ki. A karob(szentjánoskenyér)-por a barátom lesz. Csináltam belőle xylit és rizstej hozzáadásával "kakaót", és úgy éreztem, ez már nem is diéta.

Erőt vettem magamon és nem krumplit főztem, hanem "pizzát" sütöttem. A tészta rozsliszből, vízből, némi olajból és sóból állt, kis sütőporral. Megkentem egy nagyon kicsit dijoni mustárral (mert abban nincs cukor) és rizskrémmel. Jött rá lilahagyma, kukorica, olívabogyó és bryndza, fűszernek bazsalikom. A múltkori rozslisztes-sütőporos cipóból kiindulva attól tartottam, borzalmas íze lesz, de nem! Egész jó! Sőt, mondhatni finom! :) Posztolom a fotót is!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr455036321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohamama 2013.02.17. 09:09:32

Várom a fotót (mármint a pizzáét)! Én is voltam nyolcvan kiló felett most 69 vagyok. És szeretek enni is meg főzni is:) Sok sikert a kitűzött célhoz!

Анна 2013.02.17. 10:44:10

@mohamama: De jó neked! Hogy sikerült, miket csináltál, ettél? Köszönöm a biztatást! :) Itt egy fotó tepsiben: annaatalakul.blog.hu/2013/01/22/rozspizza és itt másik tányéron: annaatalakul.blog.hu/2013/02/10/ho_736
süti beállítások módosítása