Indul...

2013.01.13. 11:28

Január 13, vasárnap. Reggel irány a kedves Városliget, már rég nem futottam arra, de most rászántam azt a plusz 5 percet, hogy elmenjek addig. Az első szakaszon egy kis porhóval fedett (tükör)jégen totyogtam (nálam már csak a bringások jártak rosszabbul), aztán kerülgettem a PeCsa előtti bolhapiacot, megcsodáltam a vitorlásversenyt a tavon. :)

A számok:

Km 6,71

Pace 7:00

Cron 46:59

Cal 520

Állítólag napi 2500 kalóriát kellene elégetnem. Szerintem jó lenne, ha mondjuk egész nap futnék... És gondolom nem is muszáj annyi csokit megenni...

Otthon csináltam egy kevés hasizomgyakorlatot is. Bár meglenne az a jó kis könyvem, amiben olyan jó gyakorlatok voltak! Egy nyáron egy hónapig minden nap követtem őket, nagyon szép hasam lett.

Megyek, elkészítem a krumplifőzeléket, és megrendelem az internetpatikáról az eritritet. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr1005015225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása