8:08

2013.01.25. 23:25

Ma olyan dolog történt, ami már rég nem: teljesen magamtól felébredtem 8 után egy kicsivel, és teljesen kipihentnek éreztem magam! Pótolhatatlan érzés! :)

Aztán futottam egy kört ... a piacon. Megvettem a borscs hozzávalóit, és rendes piacos füstölt oldalast, már az illata is remek.És átadtam A-nak, a zöldségesnek a karácsonyra szánt kis üveg csatnit. :)

Rájöttem, hogy azért nem éreztem diétásnak a karobos bulátát, mert nem az. Mivel Inez ajánlotta, hogy egyek ilyet, meg sem néztem az összetételét, mielőtt megkóstoltam. De most, mielőtt megint ettem volna belőle, megnéztem. Cukor, tejpor. Meg kell etetnem a vendégekkel ma és holnap.

Este itt voltak a vendégeim, és teleehettem magam tortillával és burgonyaszirommal. Főztem borscsot (aminek nem tudom, miért ez a neve magyarul, mert abban, hogy борщ, nincs cs, inkább borsj kellene hogy legyen), aminek nagy sikere volt. Csináltam egy kevés szusit is, avokádós makit és füstölt lazacos nigirit. :) A levesből szerintem a következő jó pár napban tudok majd enni.

Tegnap bevettem az utolsó szem bogyókámat, P. hiányában nem kezdem újra a 7 napos szünet után. Kíváncsi vagyok, ennek milyen hatása lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr445042820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása