Szeretjük a vendégeket

2013.01.27. 15:54

Megfogadtam, hogy ezen a hétvégén nem dugom ki az orrom a lakásból. Egész jól sikerült betartani. Tegnap segítettem valakinek bejutni a lakásba, ez volt csak a kivétel. Tervben volt a Szimpla piac esetleges meglátogatása K-val és R-val, de nem hívtak. Majd jobb időben megnézem végre.

A tegnap esti játék jól sikerült. Kaját a nomádételtől rendeltünk. A többiek lepényei állítólag nem voltak olyan jók, mint máskor. Az én füstölt harcsám salátával viszont hét nyelven beszélt, nagyon jó volt. Volt persze még rengeteg rágnivaló, a többsége számomra tabu, de most nem érintett annyira érzékenyen, hogy nem ehetek nápolyit meg pilóta kekszet, és bort sem ihatok. Meg kávét sem. Egyébként elképesztő, mennyi vacakot töm magába az ember, ha nem figyel oda. Pedig az utóbbi időben mi is igyekeztünk az édességet magvakkal, aszalt cuccokkal kiváltani, meg zöldséges mártogatósokat és ilyesmiket készíteni. Szóval egészséges szórakozás volt. Cicukának megmutattuk T-ék kutyáját is (oké, igazából M-é, ő a falkavezér), mert a kutyus még kicsi, és nem lehet egyedül hagyni otthon, szóval elhozták. Hiába bizonygattam, hogy a kutya barát, cica nem hitte el nekem.

Ja és valaki hozott mustot. Azért nagyon hálás voltam, imádom, és ritkán jutok hozzá. Ittunk még rooibos teát és limonádét (xylittel vagy épp anélkül). A karobos buláta hálistennek elfogyott. A múltkorról maradt füge is. A fügével egyébként nem lenne semmi baj diétailag, csak nekem lesz tőle eszméletlen gyomorfájásom, de az sem régóta. Rejtélyes. Mondjuk K. és P. hoztak utánpótlást fügéből, szóval megint van itthon vagy fél koszorúnyi.

Most, délután 4-kor 2,5 liter víznél tartok. És ki tudja, hány fürdőszoba-látogatásnál. Legközelebb megszámolom, mennyi vízre mennyi alkalom jut.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr155046589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása