Víz, víz, víz

2013.01.29. 22:50

Az elmúlt napokban sikerült tartani Inez tanácsát, miszerint igyak rengeteget. Bár ma sem volt nagyon nyugodt nap, itthon kétszer is kiürült a literes palack, és házon kívül is igyekeztem pár pohár vizet legurítani. Szerintem simán megvolt a 3 liter. Fémek, távozzatok a szervezetemből!! A holnap és a holnapután eléggé szaladgálós lesz, de azért igyekszem majd úgy időzíteni az ivást, hogy legyen a közelben wc, amikor kell. A fura az, hogy reggel kb fél liter víztől 6x voltam (!!!), napközben a maradék 2,5-től vagy 4-5x. A jelmondat: igyál sokat, pisilj keveset?

A borscs még bőven tart, jó lesz belehúznom, különben nem fogy el a hétvégéig. Pénteken elmegyek egy edzőtáborba, de csak egy napot maradok. Vasárnap irány haza, fel kell köszöntenem a Nagyit! Betöltötte a 92. évét! :) Remélem, otthonról tudok majd némi kaját hozni, bár nem adtam egyszerű feladatot az anyukámnak azzal, hogy tejtermékek, búza, tojás, gomba, cukor és ilyesmik nélkül főzzön. :) Arra is rájöttem, mit lehet kezdeni egy fél avokádóval. A pénteki szusizásról maradt, és féltem, hogy megromlik. Szívesen kentem volna kenyérre (egy kis sóval, nyami), ha ehetnék kenyeret. Kenyér helyett maradt a tortilla. Összetörtem az avokádót villával, kevertem hozzá citromlevet, egy nagyon kevés rizstejet, hogy folyósabb legyen, adtam hozzá sót-borsot, és már kész is volt az avokádókrém. Tortillával mártogatva szuper vacsi lett belőle. Kb 1/3 zacskónyi fogyott a kukoricacsipszből, de komolyan mondom, nem maradtam éhes. Jó, persze, nem ad olyan teltségérzetet, mint egy jó pörkölt nokedlival, de erre nincs is szükség este 9 körül.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr585052136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása