Bushi

2013.02.02. 21:08

A hétvégén edzőtábor van, méghozzá bushi tábor. A bushi magyarul azt jelenti, harcos. Ilyenkor mindig nagyon kemények vagyunk. A nap nagy részében eszünk, alszunk és társasjátékozunk. Napi 2 edzés van, az egyik - leegyszerűsítve -  arról szól, hogy fakardokkal ütjük egymást. Oké, van rajta védőborítás, hogy amikor fejbe, bordán meg térden vágjuk egymást, ne fájjon annyira. Azért persze így is tud nagyokat kopogni. :)

Szóval péntek délutántól szombat délutánig voltam, vasárnap pedig irány a szülői ház, Nagyi szülinapja! :) A bushiba magunknak kell vinni a kaját. Vittem 10 szem krumplit, egy kis füstölt oldalast, libazsírt, egy almát, és fél-fél marék diót és aszaltszilvát. Bőven elégnek bizonyult, a krumplit elkészítettem, de megmaradt belőle. A rágnivalóból maradt részt a vonaton visszafelé pusztítottam el. Két edzésen vettem részt. A péntek estin volt a kardos. Sötét erdő közepén fák között rohangálni dombra fel, dombról le, amikor igazából nem látod, hogy aki veled szembe jön, az barát vagy ellenség, és fejbe kell-e vágni vagy sem. Igazából az elején el akartam bliccelni az egészet. Mostanában nagyon keveset edzettem, és nem is volt kedvem küzdeni. De legyőztem magam, aktivizáltam magam, a végén pedig én kiabáltam a leghangosabban. :) Nagyon élveztem, a végén pedig nagyon jól éreztem magam! Szombat reggel karate edzés, kis hógolyózással a végén. Betettem a csipet a cipőmbe! :)

Km 1.86

Pace 39.09

Cron 1h 12

Cal 144

Eléggé esett az eső, jól megáztunk, de ez az edzés is nagyon jólesett. Formagyakorlat volt, meg az elején egy kis küzdelem, hálistennek csak kézzel. Bokáig érő hóban, nehéz bakancsban jobb nem rugdosódni. És nem is voltam olyan béna, amitől féltem, hogy leszek. Szóval van motivációm a további edzéseken való részvételre! És fizikailag is nagyon jól bírtam. Jól leizzadtam, de nem készültem ki teljesen, ez megintcsak örömteli.

11_1359834210.jpg

Este Bp, holnap irány le vidékre. Rengeteg jóféle kaja lesz, persze szigorúan a diéta keretei között. Addig is kis szerencsecsillagokkal vigasztalom magam. A recept innen van: http://www.otletkonyha.hu/receptek/desszertek/aprosutemenyek/tojasmentes-linzer-recept/182/128/5729/. A liszt egy részét karobporral helyettesítem, valamint egy kevés kukoricaliszttel. A nagy része rozsliszt. Libazsírt használtam. Nekem felvett egy deci vizet, és nem vacakoltam a lekvárral ragasztgatással, anélkül eszem a linzert, szólóban! :)

szerencsecsillag_1359834161.jpgIttam hozzá fél pohár rizstejet az illúzió kedvéért. Ja és azért lett szerencsecsillag, mert heten vannak a tányéron. :)

Boldog hétvégét mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr565059247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása