Tojás, edzés

2013.02.12. 19:40

A mai napnak két örömteli eseménye is volt. Voltam Ineznél (ez önmagában is jó), és azt mondta, 8 nap múlva már ehetek búzát és tojást! :) Be is írtam a naptáramba a jeles napot. A búza annyira nem érdekel, na de a tojás!!! Palacsinta! Császármorzsa! Rántotta! Karikára vágott krumpli fedő alatt puhítva, a végén nyakon öntve felvert tojással... Paleo kaják és sütik! :) szuper lesz! Múlt előtti hétvégén, amikor voltam otthon, mutatta jóanyám, hogy 70 tojás van a hűtőjében... Mert nekem is mindig rendel olyan jófajta házi, jelölés nélküli kapirgálós falusi tojást. Ami 100x jobb, mint bármelyik bolti. Nem csak az alábbi tények miatt, hanem tényleg más a színe, még az íze is. Úgyhogy jöhetnek a jó kis falusi tojások! Tudjuk, a hármas tojás az gáz! https://www.youtube.com/watch?v=ksqhop_2j-I

A másik, hogy voltam délután edzésen, és tök jó volt! Én tartottam. Indul az új félév, jönnek vissza a hallgatók, meg az új tesisek. Páratlanul voltak, úgyhogy beálltam 1-2 páros gyakorlathoz. Teljesen jól éreztem magam. Általában nem állok be, amikor én tartom az edzést, mert utána mindig megyek valahová, ahol nem annyira jó, ha izzadt vagyok. (És nem, nem fürdök le a teremben. Nagyon sok cuccot kellene magammal cipelnem hozzá, nem akarom sokkolni a népet azzal, hogy pucérra vetkőzve látnak, és egyébként sem szeretem a közös zuhanyokat és kész.) De most csak a müncheni buszhoz rohantam edzés után, hogy feladjam P-nek azokat a cuccait, amiket hiányolt itthonról. Tettem bele sütit is, Stahl Judit-féle meggyes csokitortát, amit szeret. Kicsit reform módra csináltam, rozslisztből Ja és cseresznyés lett, mert meggy nem volt itthon... Dupla adaggal sütöttem, nem tortaformában, hanem nagy tepsiben. Remélem időben megkapja és ízleni fog neki. Egyébként nem egyszerű dolog úgy sütit sütni, hogy szinte semelyik hozzávalót nem eheted, még meg sem kóstolhatod a tésztát, nemhogy kidisznólkodni a tálból a falán maradt csokis krémet... Amikor kinyitottam a kakaóporos dobozt, és megcsapott az illata... így, hogy nem ehetem, és nem jutottam csokihoz hetek óta (talán már egy hónapja is??) nagyon intenzíven éreztem az illatát! Attól tartok, az élvezeti szerek lesznek a leghosszabb ideig tiltólistán! :)

Reggel nagyon szeretnék jó korán felkelni, hogy fussak egyet a városligeti hóban!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr805077176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása