Derék dolog

2013.02.16. 18:22

...ez a hátfájás, csak nem akar szűnni. A mai képzésen nem bírtam ülni, csak mindenféle fura pózokban létezni, aztán amikor begörcsölt a derekam, akkor pózt váltottam. Ennek ellenére olyan gyönyörűen sütött a nap, hogy muszáj volt kimennem a Ligetbe egy körre! Úgy voltam vele, hogy sokkal rosszabb nem lehet, esetleg csak jobb. Lehet, hogy egész nap futnom kellene, mert közben egyáltalán nem volt fájdalom. Viszont eszembe jutott még egy dolog, hogy miért reggel járok ki, és nem este: mert reggel alig van kint valaki, és ők is leginkább futnak. Egy napsütötte (ráadásul hétvégi!!) délutánon viszont kerülgetni kell az embereket, lufikat és dohányfüstöt. Ezúton is felhívom dohányos embertársaim figyelmét arra, hogy ha utcán vagy egyéb nyílt területen fújják a füstöt, attól néha nem lehet levegőt kapni. Főleg a nagyon hideg, csípős levegő, ha füsttel keveredik, és szippantok egyet belőle, az nagyon fullasztó. Lám, még egy előny a tavaszban: amikor melegszik a levegő, csak büdöset érzek, nem fulladást! :)

Km 6:16

Pace 6:35

Cron 40:32

Cal 478

Ma még egy kis porszívózással terhelem a hátam, de aztán pihentetem. Holnap szülői látogatás várható! Azt már tudom, hogy kapok némi kaját, hogy ne kelljen főznöm, sőt jóféle falusi tojást is, amit szerdától már ehetek! Addig is, tegnap készítettem egy kis (durumtésztás, tojás nélküli) spagettit fokhagymával, szuper lett. Mára is maradt belőle, ezzel és egy újabb romantikus filmmel fogom ünnepelni a bűvös hatost. Pont 6 évvel ezelőtt volt az az este, ami jól felforgatta az életemet. :) P.-vel is beszélünk majd azért szkájpon (ezt így kell írni szerintem), így ünnepelünk együtt. :)

Ja és a desszert: karikákra vágott almát fektettem a kis libazsírral kikent jénaiba, ráhalmoztam xylittel ledarált diót, amihez egy kis kókusztejet is kevertem. Megsütöttem, nagyon jó lett!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr445083695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása