Sunday, sunny Sunday

2013.03.03. 21:45

Egy kis futás reggel (khm, reggel az olyan 11 körült jelent):

Km 4.32

Pace 6:44

Cron 29:09

Cal 335

Cica már 7:45-kor felébresztett, de megnéztem, hány fok van kint (köszönet az okostelefonoknak) és úgy döntöttem, kicsit később megyek ki... Vasárnap 8 előtt kelni nem normális dolog. (Hétköznap sem.) Nem futottam sokat, még kímélem a térdem.

Szombaton szülői látogatás volt, Mr Sale-es öltöny- és Panic Salonos ruhavásárlással. Kaptam egy csomó kaját. Krumplileves (nem Kádár emlékére), wokban sült csirkecsíkok zöldségekkel és ún. májvarázs. Utóbbi sült máj zöldségekkel, sült krumplival összekeverve. Most ettem ilyet először, de remélem, nem utoljára. Egyébként ezentúl csak mályvának fogom hívni. Ja és kaptam egy csomó tojást! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr635114563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása