felkelés

2013.03.06. 23:58

Ma már reggel nyolcra végeztem a futással.

Km 5:67

Pace 6:30

Cron 36:58

Cal 440

Ezen a héten pedig - az óra szerint -  már túlléptem a 20 kilométert, pedig még csak szerda van. Fura. Lehet, hogy valami rosszul van beállítva?

A cica úgy döntött, hogy 6:30-kor fel kell kelnem. Volt egy kis dolgom 8-kor, így mindenképp korábban kellett ma felkelnem. Be is állítottam az órát 6:45-re, persze csak úgy poénból, hogy ez a lehetőség is megvan arra, hogy a nyolcas dolog előtt még fussak egyet. De Cica szerint a 6:45 is későn volt, úgyhogy hozta a kis vizes egerét meg murrogott meg nem hagyott békén, úgyhogy végül kimentem, és nagyon jólesett! Mindig meglepődök, hogy ilyen hatossal meg hetessel kezdődő időpontokban is tele van az utca emberrel. A Liget meg olyan nyugodt ilyenkor! Csak 1-2 futót láttam, meg még pár embert, akik azon ügyködtek, hogy összeszedjék a lehullott leveleket. Azt hittem, izomlázam lesz a tegnapi edzés után, de nem lett. Inkább olyan jóleső fáradtságot érzek, mint régen az edzőtáborokban. Sok edzés, kevés kaja, és akkoriban az sem túl átgondoltan. :) Emlékszem az első táborok egyikére itt Bp-n (akkor még nem itt laktam). Délelőtt edzés, ebédre egy fánk (Dunkin' Donuts, ha valaki emlékszik erre) forró teával, délután sok edzés, estére pedig fél liter tej 1-2 kiflivel. Régi szép idők! :)

És ma nem kíméltem a szénhidrátot, pusztítottam rendesen! Maradt még wokos csirke zöldséggel. Főztem ki (durum)spagettit, összekevertem a zöldséges husival, és amíg még jó forró volt, ráöntöttem a felvert tojást is. Lefedtem, hogy a tojás a forró ételen "megfőjön". Egy régi családi receptet utánoztam ezzel, amit mi csak "laoszi" néven ismerünk. A kockákra vágott husit (sertés, vagy ha az nincs, disznó is jó) olaj vaj és cukor leginkább barna cukor vagy méz keverékéből összepirított karamellen sütögetem, aztán amikor kész, összekeverem a főtt spagetti/makarónival, hozzákeverek apró kockákra vágott csemege- vagy kovászosuborkát, meg a felvert tojásokat¹. Az egyik kedvencem.

Hazafelé volt egy kis séta a MOM környékéről a Jászaiig, az útvonalterv szerint ez kb 4,5 km. Közben lecsúszott egy Soproni Szűz, nagyon jólesett! :)

¹Kell bele egy kis szerecsendió is, az a lelke!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr765119148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása