Balaton

2013.03.08. 12:42

Ilyen gyönyörű idő van a Balcsinál! :)

balcsi.jpg

Edzés előtt futottam egyet, de elszámoltam magam időben, így nem jött ki az 5 km.

Km 4.73

Pace 6:39

Cron 31:27

Cal 367

És MUSZÁJ volt megcsinálnom ezt:

víz.jpgDe ne próbáljátok ki! Jéghideg a víz!

Elképesztően jól éreztem magam edzésen fizikailag. Így, hogy futva értem oda, jól bemelegedve, nagyon jó volt. A randory is egész más, jó magasra tudom emelni a lábam, és ez örömet okoz. :) Meg aztán megint rájöttem (így 20 év után), hogy karatézni jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr865123081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása