...a víz az úr...

2013.03.18. 21:13

Elmaradt a mai futás. Nem tudtam olyan korán felkeni, hogy ki tudjak menni, este pedig zuhogott az eső és fáztam. Amikor hazaértem, még erősen birkóztam magammal, hogy menjek ki, aztán eszembe jutott, hogy nem vettem kaját Cicukának, és mire újra hazaértem a szatyornyi macskakajával, végképp elment a kedvem, hogy kimenjek. Megcélzom a holnap reggelt, jó korán lefekszem ma.

Ineznél voltam, aki egyrészt letiltott arról a nadrágról, amit viseltem, mert szörnyen lóg már rajtam. Láttam én, hogy nagyobb, mint volt, de hogy ennyire... Másrészt ráállított a szénhidrát-számolgatásra. Naponta 5x kell ennem, ennyi g CH-t:

reggeli 40

tízórai 15

ebéd 50

uzsi 15

vacsi 40

Vagyis összesen 160 g.

Az első héten csak írnom kell, hogy mit ettem, és utólag számolni, hogy ebben mennyi CH volt. Aztán a jövő héttől már a fenti számok szerint enni. Egyáltalán nem tudom elképzelni magam még ebben a számolgatós szerepben, de mivel az eddigi feladatokat is jól megoldottam, szerintem menni fog! Jó, hogy itt is tartjuk a fokozatosságot, vagyis nem azonnal a legszigorúbb a kajarend, hanem van időm hozzászokni.
Beszámolok majd erről is rendben!

A mai napon kezdő számolgatóként a lencseleves, a hétvégéről maradt pizzatészta felhasználásával sütött pici pizza és az ananász együtt 162 g-t adott ki. Nem is rossz. :) Persze ez nagyon csalóka, mert szárazon kell mérni a hozzávalókat, még mielőtt főtt kaja lesz belőlük. Bele fogok jönni és imádni fogom!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr345144207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása