CH, CH, CH...

2013.03.22. 22:29

A csütörtök lusta nap volt. Reggel nem volt futás. Edzeni akartam az általam tartott edzésen, ami egy darabig jó tervnek tűnt. Páratlanul voltak az emberek, beálltam én is, aztán jött egy késő, akinek átadtam a páromat. Hazafelé pedig nagyon durva őszi idő volt, kizárt, hogy ilyen időben kimenjek. Úgyhogy otthon volt egy kis súlyzózás a rózsaszín fülbevalókkal, meg hasizmok.

kisSSL21990.jpgElképesztő, hogy tud hiányozni a futás! 4 nap alatt csak kétszer voltam, és nem érzem jól magam! Tökjó!

Mivel az egyik kedvencem a krumpli, meg kellett néznem, mennyi az a 15, 40 és 50 CH-nyi krumpli. Ennyi:

kisSSL21987.jpgkisSSL21988.jpgkisSSL21989.jpgNem tűnik kevésnek, pedig nem sok. Persze ez még a nyers változat. Megsütöttem és összekevertem az otthonról kapott pirított májjal, nagyon finom volt. Reggelire egy mandarin és a tegnapi maradék kevés tortilla. Vacsorára zöldbabfőzelék és tükörtojás. A mai nap nagyjából benne maradt a 160g-os keretben.

Megint megcsináltam a "csokis" kockát. Most nem tettem hozzá lisztet vagy liszthelyettesítőt, dió, mogyoró és mandula van benne, meg mazsola, aszalt szilva, tojás, karob. Karobporból nem volt elég, de így is szuper lett! Ha jól számoltam, az egészben összesen 118 g CH van, ami elég kevésnek tűnik, tehát lehet, hogy nem jól számoltam. Meg érdekel, hogy honnan fogom tudni, hogy ha eszem belőle egy szeletet, abban mennyi ch van. Azt hiszem, meg kellett volna mérnem a tepsit először süti nélkül, majd a sütivel együtt, a különbség és a vágott szelet arányában pedig már könnyen megállapítható volna a szelet ch tartalma... pedig nem is vagyok melankolikus. Ja igen, ha az lennék, eleve így csináltam volna. Majd legközelebb!

kish2.jpg

Péntek reggel volt futás. Egész másképp érzem magam egész nap, ha reggel mozogtam. Frissebb vagyok, és lehet, hogy hülyén hangzik, de olyan, mintha belülről tisztább lennék.

Km 5.08

Pace 6:31

Cron 33:06

Cal 394

Igyekszem 3 óránként enni. Reggelire ettem csirkemellet zöldséges rizzsel... hogy meglegyen a megfelelő CH-tartalom. Aztán amikor eljött az ideje, hogy egyek 15g CH-t, pont szembejött egy DM. Bementem körülnézni, de mondjuk nem kérdeztem meg, hogy jónapot, kérekszépen tizenötgramszénhidrátot, hanem körülnéztem és ezeket találtam:

kish.jpg

Adagonként 9,3-22 g CH-t tartalmaznak. Nem tökéletes. A kisebb Alnatura szeletek állnak legközelebb az ideálishoz, 16,6 és 17,2 g CH-val. A nagyobb szeletben már 22 van. A gyümölcsszeletekben meg egy kicsit kevesebb, 9,3 és 11. Egyikben sincs hozzáadott cukor. Árban a gyümölcsszeletek jobbak, mert egy doboz (5 db) 429 ft-ba kerül, darabonként tehát 85,8. A kisebb szeletek (akciósan) 239, a nagyobb 349 ft volt. Havi szinten, ha csak ilyet ennék a napi két 15-ös alkalommal, 5148-20940 ft lenne az összes költsége. Inez szerint az Auchan jó az ilyen cuccokban, kinézek majd, ha lesz felesleges néhány órám. :)

Délben (na jó, ebédre, 4 óra körül) újra májas sült krumpli volt. Estére nagyon megkívántam a túrót, sütöttem túrós palacsintát rozslisztből, egy tojásból, vagyis csak pár darabot. Mivel még mindig nincs palacsintasütőm, egy félig alkalmas eszközzel az egyik oldalukat sütöttem csak meg, jénaiba rétegeztem tejfölös-mazsolás-citromhéjas-xylites túróval, és még betoltam a sütőbe. Persze a sütőt előbb beindítottam. A palacsintában töltelékkel együtt 44g CH van, egész jó! Ettem hozzá finom otthoni húslevest. Sőt, előtte egy kis tortillát, mert a CH csak hétfőtől lesz korlátozva. ;) A mai napon 200 feletti CH fogyott.

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr65161365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása