elmúlt egy hét...

2013.04.03. 18:50

... a náthából még maradt valamennyi, de nem bírtam tovább mozgás nélkül. Főleg, hogy ebédre sikerült az előírt CH kb másfélszeresét bevinni. Csak otthon néztem meg, mennyi is van a csicseriborsóban... hiba volt. A Nu bisztróban  (volt U26) ettünk az Eiffel téren egy volt osztálytársammal. Hihetetlen jó az ebédmenü, gasztro-embereknek kötelező! Bárányt ettem csicseriborsóval és házi bagettel.

kisbárány.jpgMost ettem először fehér kenyeret, mióta januárban elkezdtem a diétát. Igaz, otthon volt kalács is (sós), az is fehér lisztből volt. A fekete tea, kávé és cukor élvezetétől még mindig tartózkodom. A polcon sorakoznak a húsvétra kapott csokik, és várják, mi lesz a sorsuk... Azért kellett őket magasra tennem, mert Cicuka elkezdte rágcsálni meg ledobálni őket. Amikor megtudta, hogy ezt nem szabad, akkor még jobban elkezdte.Még karácsonyi csoki is van köztük:

kishúsvét.jpgArra gondoltam, beszerzek majd Szamos-féle xylittel készült marcipánszívet végszükség esetére. Láttam régebben sokféle xylites bonbont náluk, de mostanában már nem. :(

Tegnap kaptam egy szuper szakácskönyvet, a Bátor Tábor adja ki, és az a címe, hogy Bátor tál. Tele van nagyon jó receptekkel, amik egészséges alapanyagokból is elkészíthetők, és ki van számolgatva minden étel CH-, kcal-, zsír- stb. tartalma is.

Ja és a futás, hát az életmentő volt. És nem is éreztem, hogy hideg lenne! Lehet, hogy idén még áprilisban is sikerülni fog hóban futni?

Km 6.08

Pace 6.18

Cron 38:23

Cal 472

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr445193518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása