Kezdjetek el élni

2013.04.15. 22:48

Idézet... tudjátok, honnan.

A hétvége leginkább elhajlós volt. A kaja be nem tartása, buli hajnalig, macskajaj (nem a film), Szombaton (a sörözésnek köszönhetően) sikerült vagy 250g CH-t megenni-inni. Azt meg végképp nem tudom, hogy a hajnali gyros s szombati vagy a vasárnapi naphoz számít. Mielőtt felszálltam volna arra a buszra, amit éjszakainak vártam, de kiderült, hogy már rendes nappali menetrend szerint jár, még sikerült a Móriczon elkapni egyet abból az isteni és jóárasított gyrosból. Előtte táncolás a Barba Negrában, még előtte meg a lényeg, Anna and the Barbies. Nagyon jó volt, máskor is kell! Szomorúan vettem tudomásul, hogy a pénteki Tankcsapdáról lemaradtam. :( Úgyhogy a vasárnap lábadozással telt. Rég nem volt már ilyen jó buli, sőt, egyáltalán buli. Vissza a kamaszkorba. :)

Inez ma a helyére igazgatta a kis csontocskáimat (most legalább nem nézte meg a fogaimat, nyihaha), és 3 napig nem mozoghatok. Nem lesz futás, sem karate, nem emelgetek 15 kilós bőröndöt. Szerencsére van egy csomó segítségem, V. és Z. elintézik karatéban, amit nekem kellene, P. pedig cipeli helyettem a bőröndöt. Hála nekik.

Akartam csinálni egy negyedéves gyorsjelentést, mivel pont 3 hónapja kezdődött az átalakulás. Mivel nincs mérlegem, vasárnap Gy-éknél ráálltam az ő mérlegükre, és kiderült, hogy nem fogytam sokat a legutóbbi mérés óta. Most 76,6-ot mutatott a mérleg, igaz, farmerban voltam. Hajrá tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr455228731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása