Coming back to life

2013.04.24. 21:22

Sokat gondolkodtam, mi legyen a bejegyzés címe, de amint megtettem a mai futás első lépéseit, már be is ugrott, mert pont így éreztem magam. Hát még a végén! De csak haladjunk sorban.

Miután Inez múlt hétfőn a helyére igazította minden porcikámat, 3 napig nem sportolhattam. Pénteken viszont megvolt az első idei mezítlábas karate edzés! :) A Sportpont fesztiválon voltunk, ami tényleg nagyon profi volt, imádtam. Ha pénteken írom ezt a bejegyzést, akkor Just a perfect day lenne a címe. Az egész nap annyira jó volt, munka, barátok, edzés, minden egyben volt, hogy estére már csak az járt a fejemben: mennyire szeretek élni! Ezt az edzést leszámítva viszont nem volt sport a múlt héten. Pihentem, egyrészt a lustaság, másrészt a valódi fáradtság, harmadrészt a rendetlenkedő térdeim miatt. Ezen a héten hétfőn semmi, kedden karate (egy kis mozgás a saját edzésemen, aztán át Shihan edzésére), most pedig futás!

Km 6.04

Pace 6:34

Cron 39:43

Cal 469

A Városligetben olyan a levegő illata, hogy legszívesebben csak befelé szipákolnám a levegőt, ki nem engednék belőle semennyit. A sörsátorból olyan zene szól, hogy futás közben elkezdtem énekelni, dúdolni és fütyörészni, pedig az futás nélkül is borzasztó. Szerintem inkább halálhörgésre emlékeztethetett, de a lényeg, hogy én jól éreztem magam. Visszafelé pedig legszívesebben vonyítottam volna a teleholdra.

Ugyanabban a nadrágban mentem ma ki, amiben a telet is végigcsináltam. Nem volt kedvem előkeresni a nyári felszerelést. De a nadrág tudja, hogy már nincs itt az ideje, jól ki is szakadt a combjánál. Lesz belőle törlőrongy... pedig szerettem használni, és télire is jó meleg volt. Mindig az jutott róla eszembe, amikor egyszer a siófoki Tescoban láttam kiírva a ruhaosztályon, hogy LÁNYKA BELÜL BOLYHOS nadrág, és jól meglepődtem, de aztán rájöttem, hogy a Tesco nem akar a Beate Ushe pedofil versenytársa lenni, csak valaki furán írta ki a termék nevét.

Hamarosan komoly problémákba fogok ütközni a nyári gyümölcsök megjelenésével. Illetve máris itt a gond, nyáron ugyanis megszaporodnak a szabadtéri sörözések-fröccsözések. Mind a gyümölcsökből, mind az innivalókból jelentős mennyiségű CH kerül a szervezetbe. Azt hiszem, kénytelen leszek átállni arra, hogy kizárólag húst és tojást eszem főtt étel gyanánt, hogy a CH mind az előbb felsoroltakból juthasson be. És most csak félig viccelek.

Hétvégén sikerült ráállni egy jobb mérlegre.

A január 12-i állapot ez volt:

Kilók kicsivel 86 alatt, de ruhástól. Testzsír 54%, izmok 20, csontok 10, víz 20 alatt. 

Ugyanez április 20-án:

Kilók 76,3 (szintén ruhástól), zsír 49,5%, izom 24,9%, víz 34,7%, csont 10,2%.

Idézet az egyik legfelemelőbb és leginkább katartikus zenéből: https://www.youtube.com/watch?v=xccnfLC6xGU

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr755236672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása