Another bag in the wall

2013.06.09. 23:24

A címet inspirálta: https://www.youtube.com/watch?v=fvPpAPIIZyo

kisárvíz.jpg

Az e heti edzések elég hektikusan alakultak. Kedden megtartottam a saját edzésemet, aztán elmentem S. edzésére a Városligetbe, ahol főleg a Kururunfát csiszolgattuk (aki megtalálja ezt a fát a Ligetben, kap tőlem sütit), és utána még elmentem futni is.

Km 6,62

Pace 6:46

Cron 44:51

Cal 513

Ez a távolság a nagy Liget-köröm, amikor az Állatkert előtt is elmegyek, és otthonról, a kaputól kapuig mértem. Utáltam már ezt a hideg őszi időt... otthon, a családi házban még a fűtés is ment... júniusban! Ezt a futást melegítőfelsőben csináltam, ami azért jó, mert a zsebébe befér a kulcsom és a telefonom. Egyébként, ha nincs hideg, nem viszek telefont, a kulcsot pedig a cipőfűzőmön viszem. Hogy jól felmelegítsem magam, a futás után elfogyasztott húslevesből úgy egy decit az ölembe is beleborítottam. Ne próbáljátok ki otthon, mert egy-két percig tényleg finom meleg, de aztán lehűl és csak még jobban fázol tőle.

Szerda reggel a frissen visszaszerzett lendületben megint futottam egyet:

Km 4,48

Pace 6:43

Cron 30:08

Cal 347

Ez pedig a kis köröm kaputól kapuig.

Innentől szombat estéig szünetelt a mozgás. Szombaton viszont a csapattal, a nyílt napunk után kimentünk homokzsákot pakolni, ami felért egy-két komolyabb edzéssel. Nagyon élveztük, jó hangulatban ment ki a csapat, és jó volt segíteni. Megdöbbentő a víz alatti területek látványa. A pakolás folytatódott vasárnap is. Rengeteg zsákot töltöttünk meg. Bár a rendőrség nem akart minket beengedni a munkaterületre, mondván, vannak ott elegen és amúgy sem férnénk el. Egyik kifogás sem bizonyosodott be, örültek nekünk, sokat segítettünk. Holnap lesz egy komoly izomlázam! :)

Szerdán nagyon megkívántam a csokit. Meg azt is, hogy moziba menjek. Összekötöttem a kettőt: elmentem megnézni A nagy Gatsbyt (nagyon tetszett, nagyon felkavart, meg fogom még nézni, szerintem többször is), és vettem hozzá egy tábla cukormentes csokit.

kiscsoki.jpg

Az az érdekes, hogy máskor nem okozott gondot megenni egy egész tábla csokit viszonylag rövid időn belül, de most nem fogyott el az egész, pedig hosszú volt a film. (Oké, előtte ettem egy kis ananászt is. Allee Intersparban kapni fedeles pohárban, nagyon praktikus.)

A hét híre pedig a 36-os póló! El kellett mennem vásárolni a H&M-be, ahol több felsőt, pólót is felpróbáltam, és végül azt vettem meg, aminek ilyen volt a címkéje:

kis36.jpgEmberemlékezet óta nem volt 36-os ruhám. Annak ellenére is örülök a felsőnek, hogy tuti el van számozva. Ugyanebből a termékcsaládból felpróbáltam egy másik pólót is, ami szintén tetszett, viszont 42-es volt. Szerintem a valós méretük egyforma volt. Komolyan azért esett erre a választásom, mert tetszett a mérete. :)

Meg is mértem magam a hétvégén. 74,9 kiló vagyok, vagyis 10,5 kilóval kevesebb, mint januárban. A BMI 25,1. A testzsír-százalék még mindig nagyon magas, 49. Szóval van min dolgozni. Hajrá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr765344598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása