https://www.youtube.com/watch?v=_Ccpnm-PDNM

Nagyon szuper volt ez a hétvége! Családi napra távoztam pénteken Budapestről a Velencei-tóhoz, abból kiindulva, hogy szombaton már megyek is tovább a Balcsihoz, de ez elhúzódott, csak vasárnap volt továbbindulás. Jó kis komfortzóna-tágítás nekem két napig sátorban aludni és nem zuhanyozni. Teljes diétaellenes napok voltak: túl sok CH (főleg sörből...), fehér kenyér, és szinte semmi sport. Mondhatnám persze, hogy reggeli futás helyett reggeli úszás volt, mert ez igazából közel van a valósághoz, csak az a baj, hogy sosem tanultam úszni, így kb 20 métert tudok megfulladás nélkül megtenni a vízben. Oké, ha leér a lábam, (úgy hogy közben a fejem is kilóg a vízből) akkor persze többet, de "úszva" tényleg csak nagyon keveset. Mivel nem tudtam, vonatos vagy autós utazás lesz, a cipelendő cuccok mennyiségét igyekeztem minél jobban korlátozni. Így egy kb 3/4-ig telerakott túrahátizsákkal indultam el, ebben pedig benne volt az összes cucc, ami kell, alváshoz szükséges eszközökkel és kajával együtt. A kaja: fél kiló félbarna szeletelve, kolbász és tepertő, meg némi zöldség. Minden a Garay piacról. Alváshoz csak 1 db vékony hálózsák. Így a szervezésen kívül a sátorban alvás lehetőségéért is nagyon hálás vagyok W.R.-nek és K.J.-nak, akikkel élmény együtt tölteni pár napot, imádom őket, sokat tanultam most is tőlük, pedig pihenni mentem - mámor! ;)

Sportnak ott volt még egy fontos dolog: VÉGRE találtam egy (nem edzőtárs) férfit, aki hajlandó volt rúgni velem pár combost, meg jól hasba ütögetni egymást, meg alkart összeütögetni, sőt, ráadásként, amit remélni sem mertem az elején, verekedtünk is egy kicsit. Közben kaptam egy nagyon szép combost:

kiscomb.jpgde nem volt szép dolog belekönyökolni a bokámba:

kisboka.jpgMondjuk én imádom a kék foltokat, szeretem az izomlázat, örülök neki, hogy a sípcsontom nem éppen sima, és, mondjuk ki, néha szeretem a fájdalmat. Megígértem, hogy azért ezt majd jól megkonzultálom Inezzel, mert többek szerint ez nem teljesen normális dolog. De azért remélem, hogy majd máskor is lehet egymást ütni-rúgni...

Vasárnap Balcsi, séta a Sió partján, és ami nagyon fontos: gyümölcsszüret! :)

kisgyümi.jpgRengeteg cseresznyét hoztam, egy része megy a fagyasztóba. Szerintem nem kell a cseresznyét kimagozni fagyasztás előtt...

Remélem mindenkinek ilyen jól telt a hétvégéje, és pont annyira várja már a hétfőt, mint én! Boldog hetet!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr945375038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása