St. Anger

2013.10.01. 23:22

https://www.youtube.com/watch?v=6ajl1ABdD8A

Ma megkívántam a szénhidrát. Nem kicsit. Nagyon. Este, amikor hazaértem, főztem tésztát. Nem volt itthon hús, úgyhogy a tésztát összekevertem zöldséggel és szalonnával. Nem kellett volna. Baromi nehéz volt kienni a zöldséget és szalonnát a tészta közül, amit végül mégsem bírtam megenni.

Még jó, hogy megérkezett Ámerikából a My Victory Protein Boost, ami egy fehérje shake (növényi alapú, laktóz-, glutén-, szója- és cukormentes), és elképesztően finom, és mostantól mindig tartok belőle a táskámban farkaséhség ellen. Csak attól tartok, hogy meg fogom enni a havi adagot úgy egy hét alatt...

Az elmúlt hónapban összesen 300 km-t sikerült futni. This is Sparta. ;)

Km 300,02

Pace 5:53

Cron 29:23:04

Cal 21384

Nem is olyan ijesztő 30 órányi futás egy hónapra, az csak napi 1 óra mozgás. 24-ből 1. 168-ból 7. Jó, volt mellette karate is. Na de a huszonegyezer kalória az jól hangzik. :)

Elég kevés interakcióm van a Liget Népével. Néha visszaadok egy eltévedt labdát, volt, hogy összemosolyogtunk egy anyukával, aki épp a kisbabáját etette, és nagyon ritkán köszönünk egymásnak mi, futók. Az elmúlt 3 évben talán kétszer fordult elő, hogy a szembejövő futó rámköszönt. Ezzel kapcsolatban sokáig zavarban voltam, hogy nem kellene-e üdvözölnöm a többieket, néha keresem is a szemkontaktust, de nem szoktam sok fogadókészséget látni. Valamelyik nap egy közepesen fiatal úr, láthatóan azzal a szándékkal, hogy kicsit megijesszen, így szólt hozzám, amikor elfutottam mellette: "Hiába menekülsz, hiába futsz!" Olyan jót nevettem! :)

A hétvégén voltunk egy világszerte ismert jótékonysági futáson, ami Magyarországon most először került megrendezésre, a The Color Run-on. A táv rövid, hivatalosan 5 km, de valójában 3,5 volt. Színes porokat kapsz a nevezéskor, amivel jól össze tudod kenni magad, na meg a többi embert. Azért persze célszerű a barátaiddal próbálkozni, nem vadidegenekkel. Aztán futás közben időközönként a szervezők jól képen dobnak még egy marék színes porral. Nagyon vicces! :) A végére tényleg tetőtől talpig színes vagy. :) Aztán, amikor végül otthon bejutsz a fürdőszobába, az orrodból lila, a füledből kék jön, utóbbiból még másnap is. :)

colorrun.jpgMúlt héten megint sikerült rekordot futni, leggyorsabb 5 és 10 km-t is, ráadásul egyetlen futás alatt! Az volt, hogy nagyon dühös voltam valakire, és fura módon egyszerre nagyon hálás is neki. Érdekes dolog ez az érzelmi világ. Ezeket a gondolatokat aznap este írtam:

"Elképesztően dühös vagyok, és egy percig nem vagyok hajlandó tovább így élni!

Írd ezt ki a fürdőszobatükörre!

Írd rá egy darab papírra, és tedd bele a tárcádba!

Írd rá a párod homlokára, akivel nem vagy boldog....

DÜHÖS vagyok, megint kaptam egy nagy tanítást, és örülök neki!"

Ma pedig elképesztően fáradt vagyok. Tegnap egy beszélgetésen valaki felpiszkált bennem egy (ha nem is gyerekkori, de) nagyon régi álmot, elképzelést, nem is tudom, mit. Ha valóra váltom, az komoly lépés lesz, komoly változásokkal. Majd mesélek. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr655529561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása