so tired

2013.10.20. 18:56

https://www.youtube.com/watch?v=zy-gOf-_3f4

Történelmi hetet éltem meg. Egyetlen alkalommal sem futottam! Pontosabban nem mértem a futást, mert az éppen ma véget ért edzőtáborban futottam eleget, csak nem mértem. 5 edzés volt így összesen a héten. Valamint háromszor utaztam haza, és háromszor vissza Budapestre. És két kora reggeli programom is volt, amikor 4-kor keltem, és aztán már nem tudtam kimenni futni. Ezen felül az egyik utazás miatt, vasárnap reggel még 4 előtt volt az ébresztő, 2 óra alvás után kellett felkelnem. Éjszakai busszal mentem haza, és amikor indultam vissza a táborba, még mindig csak az éjszakai buszok jártak...

Kimerültnek érzem magam.

A Nike oldal összesítése szerint két olyan ismerősöm is van, aki eddig többet futott nálam októberben, az egyikük 100 km-rel van előttem. Vajon leszek annyira motivált, hogy leelőzzem? :)

Nemsokára minden nap sok edzésem lesz, úgyhogy jobb, ha edzésben maradok, megállok a lejtőn és indulok vissza felfelé!

A heti 3 fokozott alkoholfogyasztás sem biztos, hogy jót tesz az ember szervezetének, és hosszú távon követendő volna.

Ugyanakkor rengeteg az elintéznivalóm, 2 hónap múlva elutazom egy évre, és a lista, hogy mit kell addig megcsinálnom, egyre hosszabb annak ellenére, hogy minden nap kihúzok róla valamit. Hozzá is írok ugyanis. :) Így nem akarom alvásra pazarolni az időt, de most muszáj leszek.

Jóéjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr135589726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása