https://www.youtube.com/watch?v=12zPU-8bsTE

Indítsd el a zenét, nagyon jó! :)

Elkezdődött 2014, javában tart a január. Én egy feltűrt ujjú pólóban, farmerben és tornacipőben ülök a parkban, a fákon érik a citrom, friss datolyát eszem és kesudiót, és a H.G.(30)-tól kapott könyvet olvasom. Ugyanitt ülve mégiscsak átgondoltam az elmúlt naptári évet. Hosszú volt. Nagyon sok dolog történt. Mínusz 18 (?) kiló. Két költözés, az egyik egy másik országba. (Nem idegen országba, itt semmi nem idegen nekem. Másikba.) Megújulás, változás, sok új (és sok fontos régi) ember az életemben. Hosszú volt és olyan igazán kerek. Semmit nem hagynék ki belőle, talán hozzá sem tennék semmit. Most egy olyan helyen vagyok, ahol azzal foglalkozhatok, ami igazán fontos nekem. Jól érzem magam, és hülyén hangzik, de boldognak. Angolul ez sokkal jobb... how you feel here? I am happy. Kak  gyelá? Ja saszlívaja. (A második fele nem angol.)

Rengeteg tanulnivaló, javítanivaló van, akarom jobban csinálni a dolgokat, és ehhez minden segítséget meg is kapok. Kell ennél több?

Bár fizikailag nagyon jól érzem magam, az edzéseket bírom, a kis fájdalmak megvannak, és igazán szívesen túllennék már rajtuk. A gerincgyakorlataimat, amiket a Bimbó utcában kaptam, (szinte majnem) minden nap csinálom, jót tesznek. A csípőm még fáj kicsit, néha "beakad" és kiroppantani sem mindig tudom, és fáj a könyököm is, bár igazából nem akadályoz semmiben, csak egy szúró érzés figyelmeztet néha, hogy nincs még minden rendben. A lazaságomat nagyon szeretném visszanyerni. Bosszantó, amikor reggelente egy kis túlzással derékszögű terpeszből indulok a bemelegítésnél, miközben a velem szemben levő, pontosan 63 éves ember tökéletes angolspárgát csinál.

Pár éve még nem hittem volna, hogy ilyet leírok, de elkezdett hiányozni a futás. Egyik reggel kimentem végül, egy olyan napon, amikor a saját gyakorlásom mellett csak két edzés van, tehát könnyű napnak számít.

Km 6,8

Pace 7:07

Cron 48:35

Cal 481

Jólesett. A tempó lassúságát az ismeretlen közegnek tudom be. Majdnem el is tévedtem a kimondhatatlan és megjegyezhetetlen nevű utcák között. Viszont láttam olyan házat, amit igazán el tudnék képzelni magamnak... vagyis inkább kertet... valami fenyőféle, pálmafa és citromfa volt benne néhány méteren belül. :)

A futásról eszembe jutott, hogy illene összegeznem az elmúlt év kilométereit és egyebeit. Így néz ki:

Km 1,132.30

Pace 6'28"

Cron 121:55:59

Cal 83,855

Szerintem idén nem lesz ennyi. :) Pedig húúúú de jól hangzik nyolcvanháromezer elégetett kalória!!!

Főleg, hogy a cukor igenis kerülget. Most mit lehet tenni, amikor Kancho rádparancsol, hogy "ezt edd meg"? Megeszed a sütit. :) Úgy döntöttem, hogy magamtól nem veszek semmi cukrosat, de nem is utasítok vissza ilyesmit. A dechinek meg kell ennie mindent, ami szembejön.

A hétvégére bevásároltam tehát cukormentesen, viszont bőven zöldségből és gyümölcsből. A piacon az árak napról napra változnak. Ma majdnem 500 forintos áron volt az avokádó kilója. Rákattantam egyébként teljesen, két szelet kenyér között avokádó, egészen kevés sóval... Azt viszont nem értettem, miért kérték (volna) el a személyimet, vagy legalábbis "passport?", amikor a szuperben sört vettem.

A pénzváltóban megvan még a magyar néni. Mindig nagyon kedves, mondja, hogy bármi segítség kell, menjek oda. Forintot is vált sékelre. :) És lehet kártyáról pénzt felvenni nála, aminek jobban örülök, mintha automatából kellene felvennem. És mindig, amikor megyek, ad egy reklámtollat. Már három különböző színű van! :)

Erre a hétvégére, tehát ma délutánra és holnapra a szokásos katákon és egy kis minimális rendrakáson kívül nem kaptam más feladatot. Holnap meg akarom nézni a tengert közelebbről. Kancho azt mondta, pihenjek, mert nehéz lesz a jövő hét. Meg az azutáni. Meg az azutáni... Egészen jövő januárig... Vajon mire célzott?

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr995719805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása