2013.01.14. 13:07

Ha nem húztam volna fel a redőnyt, akkor is tudnám, hogy az ország hóban fuldoklik, mert a fb-ról is ez ömlik (le legalább ingyenes a bkv...), meg ki tudja, hogy alakul a mai nap a havazás miatt, de egyébként nemcsak a redőnyt, hanem a futócipőt is felhúztam, és megbizonyosodtam róla saját szememmel és lábammal.

Lusta voltam elmenni a Városligetig, maradt a Kerepesi temető mögötti-körüli rész. Nem járnak arra autók (mondjuk amíg eljutsz odáig, simán megfulladsz), nyugis, szép. Gondoltam, hogy nem lesz eltakarítva a hó, de ilyen fokú magas lábemelésre nem számítottam. :) Jól elfáradtam meg elázott az összes cipőm és zoknim. Viszont rájöttem, hogy máskor is úgy kellene futnom, hogy jobban elfáradjak. Ha már rászánom az időt meg energiát, hogy kimegyek futni, vajon miért nem akarok teljesen elfáradva hazamenni? Boncolgatom még egy kicsit az agyamat erről...

Hazaérve volt még egy kis hasizom. Meg bundás kenyér. Szerdától nagy valószínűséggel úgyis le leszek tiltva egy csomó olyan kajáról, ami ide juttatott, és ez jó. Megöl a kíváncsiság, mit lehet majd és mit nem! :)

Futási számok:

Km 4.26

Pace 6.21

Cron 27.05

Cal 330

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr325017552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása