Oké, ma sem bírtam felkelni futni.... ez rémes. Visszaállok a Vitalityre. Mivel nem ehetek gombát. rákérdeztem Ineznél, hogy ehetem-e a Vitalityt, ami ugye hernyógombát is tartalmaz. Azt mondta, ne egyem, majd szerdán kiteszteljük. Szóval kiteszteltük és hálistennek ehetem. Be is veszek lefekvés előtt 1-2 szemet, hogy reggel fel bírjak kelni.

Ineznél téma volt még a fémek kivezetése. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire ragaszkodom a fémeimhez. Ja és az R2-t még nem szedem, mert nem méregtelenítek duplán. Amikor mindent kivezettünk, ehetem újra.

Nem mentem ma be a piacra, ezért este az Intersparban próbáltam beszerezni valami kolbász- vagy szalonnafélét, amivel fel tudom dobni a főtt krumplit. A csomagolt árukat néztem, mert a pultnál hosszú sor állt. És a sajtos néni sem akart már senkivel beszélgetni, csak azon duzzogott hangosan, hogy miért pont záróra előtt áll a sor. Szóval nem tudtam tőle megkérdezni (és a duzzogását hallva már nem is akartam), hogy csak az a kétféle kecskesajt van-e, amit látok, és tartanak-e juhsajtot. Úgyhogy vettem a kevésbé horror árú (ez volt a 4600/kg) sajtból egy tízdekás darabot, mert kecsketejterméket (van ilyen szó?) azt ehetek. Visszatérve a húsáruhoz: mindben van cukor!!! Kolbászok, szalámik, baconök - cukrot tartalmaz. Holnap inkább lemegyek a Garayra a kedvenc fiatal hentescsapatomhoz, és veszek tőlük valami értelmes árut. Ennyit a hiperekről.

Pénteken átjönnek a poli lányok, szombatra meg maffia parti van kilátásban, úgyhogy körülnéztem, mi újság rágnivaló és alkoholmentes élvezeti cikkek terén. A rágnivaló szerintem marad a szokásos magvak és aszalt cuccok. A sima, sózott tortilla chips is játszik, mondjuk csak az egyik márkája. Ennek is a csilis változatában már van búzaliszt, a sajtos pedig ugye eleve ugrott. A sima csak kukoricalisztet, növényi olajat és sót tartalmaz. Az alkoholmentes pezsgőben van cukor. Az alkoholmentes sörökben árpa. Maradok a teázásnál. Vettem a múltkor egy doboz rooibos teát, persze egyenként vannak csomagolva a filterek, hogy minél jobban szennyezze a környezetet. Be kell szereznem pár szálas teát, nagyon fogynak, amik itthon vannak. Ezekből is kihívás olyat venni, amiben nincsenek aromák.

Cica legalább jól járt a mai bevásárlásommal: nem magamnak vettem szalcsit, hanem neki valami jutalomfalatot. Majdnem felborította a széket, annyira kérte, hogy adjak neki még. :)

Ja, végül estére tésztát főztem, abból a jófajta olasz tojás nélküli durumtésztából, amit otthonról kaptam. Reszeltem rá kecskesajtot, csak óvatosan. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr875039904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása