Anti-Valentin-nap

2013.02.14. 10:41

.. az, amikor nem vagy együtt a szeretteiddel. Emlékszem egy 6 évvel ezelőtti anti-Valentin-napra. :) Edzés után megittunk egy csomó bort egy páran, akik anti tartottuk ezt a napot. Aztán pizzát rendeltünk, állítólag (szokás szerint) flörtöltem a telefonban a pizzás fiúval. Régi szép idők! Bor! Pizza! :)

Tegnap nem mentem ki futni a havas Városligetbe. Nem esett a hó. Bár igaz, ezt csak akkor vettem észre, amikor már eldöntöttem, hogy nem megyek ki futni. De ma mentem.

Km 5.43

Pace 6:42

Cron 36:28

Cal 421

Elképesztő, hogy elolvadt az a rengeteg hó, ami vasárnap esett. Arra gondoltam, milyen mázlisták a gyerekek, hogy pont vasárnap esett, és nem mondjuk ma. Ma az eső szemerkélt. Alig maradt valami a hóból, és az a nagy trutyi sem volt, amire számítottam. És már lehetett hallani a madarak csicsergését. És ha nagyon erőlködöm, lehet érezni a tavasz illatát is, de még elég messziről.

Tegnap elkezdtem olvasni Agassi Open c. könyvét (K. jóvoltából, ő adta kölcsön! köszönet neki!). Azt hiszem, sikerült teljesen azonosulni a teniszcsillaggal, mert csak az első 26 oldalig jutottam, ahol sok testi fájdalomról van szó, és reggelre nekem is megfájdult a hátam. Pontosabban a derekam, még pontosabban az a kedves kis spina bifida occulta a keresztcsontomban. Már régen nem fájt, és nem is volt oka, hogy most hallasson magáról. Remélem a következő oldalakon Agassi roppant egészséges és sikeres lesz, hogy én is így ébredjek!

Futás után csináltam otthon egy kevés hasizomgyakorlatot is. Ennek Cicuka örül a legjobban, mert azt hiszi, játszunk, és megtámadja a karomat és lábamat. Elég agresszívan csüng a végtagjaimon. Nem hiszi el, hogy a hasizom nem olyan tevékenység, ami ellene irányuló agressziót jelent.

Lassan elfogy az a kaja, amit jó másfél héttel ezelőtt hoztam otthonról. :) Egy részét fagyasztottam is pár napig, nehogy tönkremenjen. A sütőben sült krumpli elég sós, ezért összekevertem egy kis főtt rizzsel, ma pedig gyártok belőle egy egytálételt egy kis kolbász és paradicsomszósz hozzáadásával. Éhes vagyok, de nincs kedvem enni. Tegnap is csak egyszer ettem, egy kis adag sós-rizses krumplit egy sült csirke felsőcombbal. Előtte egy mandarint, ami csak késsel hámoztató (a lexikonok szerint a mandarin alapvető jellemzője, hogy könnyen hámozható). Szóval úgy holnap-holnaputántól magam kell gondoskodni a főtt ételről. Ma beszerzek pár kiló krumplit. :)

Estére pedig sütök magamnak egy pici pizzát a 24 cm-es tortaformám alján. Még egy natúr gesztenyemasszát is találtam a mélyhűtőben. Igyekszem gőz fölött rávenni, hogy hamar felolvadjon. Adok hozzá zabitalt, kókusztejet, xylitet, karobport, mazsolát. És megnézek egy romantikus filmet. Boldog napot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr675079936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása