Snowrunning

2013.02.22. 12:18

Mit tesz az egyszeri fogyni vágyó, ha a délig tervezett programja már 10-kor véget ér? Igen, irány a Liget!

Km 5.18

Pace 6:16

Cron 32:29

Cal 402

Főleg, hogy talán ez volt az idei télen az utolsó lehetőségem hóesésben, ropogó, friss hóban futni. És közben a hólével kevert verejtéket törölgetni az arcomról és csavarni a szemöldökömből. Nagyon szép most kint! De azért jöhetne már a tavasz. A fejemen kívül a cipőm is jól elázott, tocsogtam a vízben. Otthon kis hasizom, cica részéről alkarra támadás, majd lábmegnyalás. Ki érti ezt...

kisliget.jpg

Folytatódik a tojásöröm. Bár néhány darabot túl közel tettem a hűtő hátsó falához. A hűtőt pedig jó hidegre állítottam, mert sok volt benne a kaja, és nem akartam, hogy bármi megromoljon. Így néz ki a fagyott tojás a héja nélkül:

kisfagyottojás.jpgKészült nem túl szép, de annál finomabb császármorzsa. Tartalmaz rozslisztet, zabkorpát, xylitet, rizstejet, felengedett tojást, pici sót, mazsolát és diót.Libazsíros teflonos edényben sütöttem ki. Élőben rosszabbul nézett ki. :) Mellette cukor nélküli szilvalekvár. Nagyon jó kombináció!kiscsászár (1).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://annaatalakul.blog.hu/api/trackback/id/tr265098167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása